Citat:
Det här är min första post i den här tråden även fast jag har lurkat här ett tag. Jag tänker inte ta nån livshistoria idag utan vill bara prata av mig. Spelade bort drygt 7500kr på slots nu inatt. Efter 2 månader och 17 dagar spelfri. Vilket är den längsta perioden sen jag insåg att jag hade problem. Har däremot spelat lite free spins eller liknande under den här perioden. Även om jag förstår att många räknar det som återfall så gör inte jag det. Min definition av återfall har alltid varit att jag sätter in egna pengar enbart för att spela, som hände nu. Efter det här hände så spärrade jag mig i varje fall ifrån den sidan och någon till.
Det som har gett mig bäst motivation är nog först och främst att jag träffade en tjej ungefär i början av den här perioden och sen att jag har hållit koll på hur länge sedan det var jag spelade. Däremot så kommer det nog inte bli så mycket mer med tjejen pga att jag måste flytta. Har haft spelsug till och från under den här perioden men det kom mer nu de senaste dagarna när man fått en del pengar. Jag känner att varje gång jag får återfall så har jag intalat mig själv att "jag har råd att förlora några tusen" och sen enbart tankar om att det kommer gå bra och inte hur skit jag kommer må av det värsta scenariot.
Jag har däremot alltid varit ganska bra på poker. Så började småspela lite för några dagar sedan och har vunnit 2500-3000kr under de dagarna, vilket är en anledning till att återfallet kändes mycket lättare att ta. Jag har pengar så att jag klarar mig och blir över men mår såklart skit just nu
. Känner en jättestor klump i magen. Har väl inget mer att säga just nu. Det skulle vara trevligt om nån kunde skicka pm 
PS: Sorry men jag vill inte ha någon bolibompa förklaring om djävulen av dig sherlocksnake. Men jag uppskattar allt annat!
Det som har gett mig bäst motivation är nog först och främst att jag träffade en tjej ungefär i början av den här perioden och sen att jag har hållit koll på hur länge sedan det var jag spelade. Däremot så kommer det nog inte bli så mycket mer med tjejen pga att jag måste flytta. Har haft spelsug till och från under den här perioden men det kom mer nu de senaste dagarna när man fått en del pengar. Jag känner att varje gång jag får återfall så har jag intalat mig själv att "jag har råd att förlora några tusen" och sen enbart tankar om att det kommer gå bra och inte hur skit jag kommer må av det värsta scenariot.
Jag har däremot alltid varit ganska bra på poker. Så började småspela lite för några dagar sedan och har vunnit 2500-3000kr under de dagarna, vilket är en anledning till att återfallet kändes mycket lättare att ta. Jag har pengar så att jag klarar mig och blir över men mår såklart skit just nu
. Känner en jättestor klump i magen. Har väl inget mer att säga just nu. Det skulle vara trevligt om nån kunde skicka pm 
PS: Sorry men jag vill inte ha någon bolibompa förklaring om djävulen av dig sherlocksnake. Men jag uppskattar allt annat!

Är ju alltid värst dagen efter. Bara bita ihop, det blir bättre. Pengarna är förlorade, bara att acceptera men det var ju som du skrev inga pengar du står o faller med.
Jag brukar dagen efter en stortorsk försöka tänka att pengar inte är allt. Jag lever, är frisk och det finns de som har det betydligt värre. Allt för att minska ångesten, men den lägger ju sig som sagt. Sen får man börja fundera på hur man ska undvika sånt här i framtiden, den är svårare att knäcka.
Kändes lite fjantigt att skriva ner såna här dagen eftertankar, man kan det hjälpa nån så må det väl va hänt.