2009-10-07, 18:21
Medlem
Hej,

Jag såg en otroligt intressant dokumentär om Google annonser, såkallade adsence typ?

Jag känner att ja vill testa att skapa en egen hemsida, men ja orkar inte hålla på med allt HTLM-tjaffs, känns så 90 tal på något sätt

FRÅGA:

Är det någon som vet något "hemside-skapar-program" som man kan använda sig utav? Det ska vara enkelt att använda, lätt att skapa en snygg och persnlig hemsida samt vara GRATIS. (Hurvida programet är på svenska eller engelska spelar ingen roll, dock är det förstnämda att föredra)
Citera
2009-10-07, 18:24
Medlem
Mac har ju iWeb, så har du tillgång till en sådan vore det ju enkelt. För det är verkligen ENKELT.
Citera
2009-10-07, 18:41
Medlem
Okej, glömde säga att jag har Windows, Windows Vista
Citera
2009-10-07, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmSimon
Okej, glömde säga att jag har Windows, Windows Vista

Döh, menar du det? Du skriver väl ändå inte i windowsforumet om du har mac? Jag syftade på att om du skulle kunna låna någons eller så.
Citera
2009-10-07, 19:03
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmSimon
Hej,

Jag såg en otroligt intressant dokumentär om Google annonser, såkallade adsence typ?

Jag känner att ja vill testa att skapa en egen hemsida, men ja orkar inte hålla på med allt HTLM-tjaffs, känns så 90 tal på något sätt

FRÅGA:

Är det någon som vet något "hemside-skapar-program" som man kan använda sig utav? Det ska vara enkelt att använda, lätt att skapa en snygg och persnlig hemsida samt vara GRATIS. (Hurvida programet är på svenska eller engelska spelar ingen roll, dock är det förstnämda att föredra)

1st page, Coffecup, Dreamweaver beror också på vad du ska göra för hemida och hur mkt du själv vill göra, annars kan du hitta gratis templates på nätet som du sen lägger in din egen text i.

Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Döh, menar du det? Du skriver väl ändå inte i windowsforumet om du har mac? Jag syftade på att om du skulle kunna låna någons eller så.

Med tanke på att han inte skrivit han har Windows förrän i andra posten så är det inte så mkt att ta för givet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in