• 1
  • 2
2009-10-06, 23:11
Medlem
Kalmantos avatar
Hej!

På en fest här om veckan påstod en tjej att hon varit e:ad på ett Friskis & Svettis gympa pass och att det hade varit heeeeelt grymt kul. Ingen hade märkt någonting…

Huruvida hon hittade på eller inte har jag ingen aning om. Undrar dock om någon annan brukar träna påtänd. Är det kul? Har ni uppfattningen att det förekommer bra mycket mer än man tror?
Citera
2009-10-06, 23:12
Medlem
x-dreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmanto
Hej!

På en fest här om veckan påstod en tjej att hon varit e:ad på ett Friskis & Svettis gympa pass och att det hade varit heeeeelt grymt kul. Ingen hade märkt någonting…

Huruvida hon hittade på eller inte har jag ingen aning om. Undrar dock om någon annan brukar träna påtänd. Är det kul? Har ni uppfattningen att det förekommer bra mycket mer än man tror?

Säg till henne att testa tjack nästa gång, lär hon blir riktigt svettis.
Citera
2009-10-06, 23:20
Medlem
felstegs avatar
Är det inte väldigt dumt att påfresta hjärtat ytterligare på CS?
Citera
2009-10-06, 23:27
Medlem
knoxahs avatar
Haha, simma på heroin måste vara skoj.
Citera
2009-10-06, 23:29
Medlem
warp10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Haha, simma på heroin måste vara skoj.
låter som den första simmgrenen jag skulle vilja se
Citera
2009-10-06, 23:47
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felsteg
Är det inte väldigt dumt att påfresta hjärtat ytterligare på CS?

Jo, det är det. Däremot så används ofta efedrin och clenbuterol och liknande saker bland kroppsbyggare under deff.
Citera
2009-10-07, 00:54
Medlem
warriorss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Jo, det är det. Däremot så används ofta efedrin och clenbuterol och liknande saker bland kroppsbyggare under deff.
Många kroppsbyggare fastnar på tjacket jobbade på ett gym en gång fan vad det syntes på dem som var tjackade!
mvh!
//warriors
Citera
2009-10-07, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Clenbuterol har jag i min astmamedicin om jag inte missminner mig. Är det något dopningsprepp?

EDIT: Slängde iväg drygt ett gram sådant som jag dragit ut från inhalatorerna, hade de gått iväg för pengar ?
Citera
2009-10-07, 03:56
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kekambas
Clenbuterol har jag i min astmamedicin om jag inte missminner mig. Är det något dopningsprepp?

EDIT: Slängde iväg drygt ett gram sådant som jag dragit ut från inhalatorerna, hade de gått iväg för pengar ?

clenbuterol tror jag hjälper dig att öka muskelmassa samtidigt som du bränner fett har jag för mig..
men kostar väl typ 50 dollar för 300 tabbar så jag tror inte de ligger så mycke pengar i att sälja spräckta astmamediciner :P
Citera
2009-10-07, 08:40
Medlem
Psykotons avatar
Droger och idrott hör inte ihop !

fan, skojar bara men psykedeliska preparat kan jag inte se någon direkt nytta av inom idrotten.
Citera
2009-10-07, 08:50
Medlem
Xalterads avatar
Har tränat både tjackad och påverkad av diverse opiater, men att träna tjackad är ingen höjdare för hjärtat. Kände som hur det verkligen gick på overdrive.
Opiater däremot är kanon för konditionsträning/fettförbränning! Att styrketräna på opi är inte värst bra, stor risk att ta i för mycket och skada musklerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Droger och idrott hör inte ihop !

fan, skojar bara men psykedeliska preparat kan jag inte se någon direkt nytta av inom idrotten.

Som anekdot kan jag tillägga att jag har tränat svampad, det måste ha varit bland det konstigaste jag upplevt och förmodligen kommer att uppleva under mitt liv.
Citera
2009-10-07, 10:10
Medlem
Psykotons avatar
Instämmer, opiater och träning kan funka, men då om man tränar först och tar opiaten efter passet. Har en antikatabol effekt förutom den smärtlindrande.

Populärast post-workout medel är prep med både agonist och antagonistegenskaper, som buprenorfin och nalbufin, samt pentazocin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in