2008-02-29, 20:31
Medlem
Donny_Braskos avatar
Det förbryllar mig hur många utav flashbacks användare rent ut sagt hatar invandrare. Eftersom att de flesta utav er är sk "smygrasister" ute i det verkliga livet, så måste ni få ut hatet på något sätt (förutom att skriva på flashback). Skriv några exempel på saker ni gör under en vanlig vardag för att motarbeta invandrare.
Citera
2008-02-29, 21:02
Medlem
Jag hötter med näven (i fickan) o gör en arg min
Citera
2008-02-29, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donny_Brasko
Det förbryllar mig hur många utav flashbacks användare rent ut sagt hatar invandrare. Eftersom att de flesta utav er är sk "smygrasister" ute i det verkliga livet, så måste ni få ut hatet på något sätt (förutom att skriva på flashback). Skriv några exempel på saker ni gör under en vanlig vardag för att motarbeta invandrare.

Jävligt dum trådstart. Vad ska man på individnivå göra för att "motarbeta invandrare"? Bli nazist såklart och spöa upp dem. Annars gå med i ett parti.

Jag kan säga att jag är förvånad över hur många som överhuvudtaget har respekt för invandrare.
Citera
2008-02-29, 22:02
Medlem
StigAllans avatar
Är inte en feg smygrasist utan försöker att påtala sanningen om muslimer och invandringen så fort det finns en anledning.
Står stolt för att jag röstar på SD istället för sossarna som jag tidigare slösat alla mina tidigare röster på.
Får faktiskt ge med beröm godkänt till Nima Daryamadj i aftonbladet som försöker lyfta medelsvenssons blick från den rasististiska och islamobfobiska PK-sanningen till den verklighet vi alla lever i.
Kosovo nu till albanska muslimer!
Är det Skåne som står på tur att inlemmas i den muselmanska sfären?
Citera
2008-03-01, 00:09
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Är inte en feg smygrasist utan försöker att påtala sanningen om muslimer och invandringen så fort det finns en anledning.
Står stolt för att jag röstar på SD istället för sossarna som jag tidigare slösat alla mina tidigare röster på.
Får faktiskt ge med beröm godkänt till Nima Daryamadj i aftonbladet som försöker lyfta medelsvenssons blick från den rasististiska och islamobfobiska PK-sanningen till den verklighet vi alla lever i.
Kosovo nu till albanska muslimer!
Är det Skåne som står på tur att inlemmas i den muselmanska sfären?
Har du någon länk till artikeln/bloggen av denna Nima Daryamadj?
Citera
2008-03-01, 00:19
Medlem
jag röstar på SD
jag försöker med sakliga argument, upplysa vänner och bekanta om mångkulturens vansinne.
Citera
2008-03-01, 00:27
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donny_Brasko

Frågan är ju hur jävla givande det är att motarbeta generalla invandrare. Det är invandringen som ska stoppas, och det görs den ju inte bara för att jag som individ börjar bete mig som ett svin mot de bruna. Ska våld brukas, är det min mening att så ska ske i en samordnad kampanj.
Citera
2008-03-01, 00:32
Medlem
Jag äter massor av kebab så den ska ta slut fort för när den tar slut så måste dom åka hem igen för då kan dom inte försörja sig längre när dom inte har nån kebab att sälja.
Citera
2008-03-01, 00:57
Medlem
llduces avatar
Det enda realistiska i nuläget är att försöka skapa opinion samt upplysa fler om det multikulturella samhällets följder, att försöka öppna ögonen på dem som alltför länge svalt media och etablissemangets lögner.
Senast redigerad av llduce 2008-03-01 kl. 01:09.
Citera
2008-03-01, 01:08
Medlem
Jag pratar med folk på ett sätt de förhoppningsvis kan förstå och ta till sig och gör vad jag kan för att sprida sanningen om mångkulturen, om rasfrågor, om media och etablissemanget och om vilka krafter det är som ligger bakom eländet. Jag talar om vikten av att fokusera på den inre fienden, på själva sjukdomen, snarare än på symptomen. Jag vet att jag öppnat ögonen på flera personer.
Citera
2008-03-01, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Citat:
Ursprungligen postat av Äspen
Har du någon länk till artikeln/bloggen av denna Nima Daryamadj?
Kosovos frihet och Sveriges hyckleri (2008-02-29)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/nimadaryamadj/article1945667.ab
http://i32.tinypic.com/jkkqjp.png

Nima goes Balkan (2008-02-29 02.18)
http://nordicdervish.wordpress.com/2008/02/29/nima-goes-balkan

Tillägg om Kosovokolumnen (2008-02-29 20.53)
http://nordicdervish.wordpress.com/2008/02/29/tillagg-om-kosovokolumnen

Två krönikörer, ett rätt (2008-02-29 16.50)
http://sdblogg.se/2008/02/29/tva-kronikorer-ett-ratt
Citera
2008-03-01, 01:19
Medlem
Menar du att det inte finns skäl, som svensk i detta land, till att bli "rasist" alltså? Tror man det borde man ta nästa bananlåda hem till bongoland och fortsätta kasta kokosnötter på varann.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in