Citat:
Ursprungligen postat av greenhorn
Jag ser att den nya Yatzy Winner, Flytande Argot har varit inne i tråden och spridit dynga. Hans inlägg stinker av slavmoral och gängse kommunistisk ohederlighet. För hur var det nu, moralen är ju borgerlig har jag hört från vänsterhåll och detta visar Argot med tydlighet.
Typiskt kommunister att sakna hederlighet och moral och tänka ut taktiska manövrar för att manipulera andra och alltid tror de det värsta om andra, särskilt om de andra råkar vara vita eller ha jobbat sig till hederliga pengar.
I Argots värld så är kritik av islam givetvis förtäckt rasshauvinism eftersom han antar att alla andra omfattar hans låga moral. Finns inte människor som äcklar mig mer än den typen.
Jag drömmer om den dag ni ska försöka er på eran revolution för då ska jag ut med högaffeln och spetsa er en efter en. Mmm...
OnTopic: Använd dig av vilka argument du vill bara du är konsekvent och hederlig. Jag anser tex inte att det är konsekvent att som nazist klaga på att det inte finns yttrandefrihet. Men givetvis bör kulturrelativister, som är konsekventa, inte ha något emot tex nazism. Men nu är inte kulturrelativister konsekventa för de är oftast marxister av Argots typ.
I min värld är kritik av islam kritik av islam. Den kognitiva dissonans du ger prov på här är rätt häpnadsväckande. Håll i det där alltså och jobba på att skruva det ett par varv till så har du nog ett eget program på Foxnews innan året är slutet - kanske rentav tillsammans med Glenn Beck!
Och visst, revolutionen är på gång. Vi hade ett planeringsmöte i vår hemliga Castro-grotta så sent som i förrgår. Men innan vi eldar upp de förtryckta massorna och omkullkastar vårt nuvarande styrelseskick och omformar landet till det kommunstiska paradis vi alla vet väntar bakom knuten lär vi renovera lite här. Ska Castro-grottan fungera som vårt högkvarter måste det rustas. Lars Ohly var förbi och ordnade nytt tak, en ideologisk överbyggnad i marxistisk marmor som inte kostade många kronor tack vare ROT-avdrag och omfattande mygel av den sort som vi kommunister gjort till vårt adelsmärke.Väggarna har fått en pikant röd nyans som bara blodet från tvångsaborterade moderat-foster kan ge.
Sen tror jag inte för ett ögonblick på att du kommer att ge dig ut med någon högaffel eftersom du knappast har den kompetens som krävs för att hantera ett jordbruksredskap. Möjligtvis kan du kanske få låna en handikappanpassad planteringsspade på hjälpmedelscentralen? Men glöm för guds skull inte skyddsglasögonen, råkar du peta ut ett öga lär du aldrig kunna skada oss eftersom du behöver ditt djupseende i arbetet med att dräpa oss.
Men vet detta! När vi ser dig kommer vi att känna igen dig! När du likt döden med sin lie sveper fram mot oss, eller, ja mer som dödens efterblivna lillebror med sin handikappanpassade planteringsspade kanske, men hur som helst, då kommer vi att känna igen dig!
För övrigt luktar du säkert väldigt illa. Personligen äcklas jag inte speciellt mycket av dig. Men jag tror inte jag skulle donera en njure åt dig eller hjälpa dig att flytta eller ens pissa på dig om stod i ljusan låga. Nämnde jag förresten att du nog luktar illa?