rezwan: Livet innan henne var skit även det. haha.
thefisk: Jag bröt handleden en gång, gick med det i en vecka innan jag insåg att det inte gick. Stukade även foten riktigt seriöst på en cross, gick och festade med en sopborste som krycka. På morgonen när jag skulle hem gick hojen sönder så jag satte mig i diket. Hade inte åkt till sjukhuset om det inte var för att min pappa fick hämta mig.
Menade även att jag inte ens ber nära om hjälp, varför skulle jag då anförtro mig åt någon jävla random?
asscobra: känner med dig.
DXM: Vissa kanske har sämre förutsättningar än du när det gäller att orka med saker. Om du hade läst i tråden så var detta bara grädden på moset som gör att jag fan inte orkar med mer.
Du tar ju flykt till dina droger, visst?
Akilles:
Jag har en vän att prata med. Eller ja, en hel del vänner som lyssnar, men han pratar. Förstår du?
Jag pluggar för fullt, detta är enda dagen jag stannar hemma faktiskt. Kände när jag vaknade att jag bara orkade gråta hela dagen...
Hon gjorde slut för att hon hittat någon annan och övergav mig helt och hållet. Har inte sagt ett ord till mig. Minns hennes sista ord.
"Alltså förlåt..." då kramades vi och jag snorade ner hela hennes axel för jag grät som ett svin.
Tack för alla övriga uppmuntrande ord, behövs verkligen. Trodde inte anonyma människor på internet kunde vara snälla.
Aquabot:
alltså, jag vet att det är fel tänk att inte kunna vända sig till folk som kan med sånt här, men jag vill verkligen inte sitta och gråta framför någon jävla random. Min flickvän och lillebror är typ de enda, men båda är borta nu...
Jag kan prata om våldtäkten, men oftast blir det att jag skojar bort den. Det är verkligen en tung last att bära helt själv, seriöst... Tyngre än alla andra problem, tillsammans. Jävla bögar.