Citat:
Ursprungligen postat av Lizuid
Övergången mellan tankarna och att verkligen göra det är ENORMT stor.
Okej. Jag har verkligen ingen lust att leva och ser ingen som helst poäng med det längre. Innan så levde jag för att jag var lycklig och hade det bra.
Kom på en ytterligare faktor till min härdsmälta jag gillar att kalla den här situationen. Hösten... Blir i vanliga fall deprimerad, eller nja. Klart nedstämd är väl bättre ordval.
Fan i helvete också. Jag har inte gråtit så här mycket sen jag var spädbarn antagligen...
Har även börjat få seriösa problem med att hålla tillbaka ilska. Stukade nästan handleden här om dagen på grund av reklam på spotify.
Kallade min lärare as och var jävligt otrevlig bara för att han inte meddelat att min lektion var inställd. Jag som brukade vara snäll och glad alltid...