Hehe... En av mina vänner heter Nina Bagge och vi var en gång på en pizzeria därest innehavaren - som var turk - hette "Kuzu". Detta är ett namn som i svensk översättning betyder "lamm".
Nu är det så att Nina är ganska blyg, men hon tyckte icke desto mindre att de pizzor vi åto voro ganska goda...
Hon frågade mig om hon skulle tacka herr Kuzo - och jag svarade då att hon väl kunde göra som hon ville...
Jag ångrar nu att jag inte svarade: "Lilla fröken Bagge får väl tacka Lamm om hon vill..."
bagge...
får...
tacka...
lamm...
hehe...
__________________
Senast redigerad av Ken Dryden 2009-10-08 kl. 00:46.
Tråkigt och höra att sådana där saker förekommer i Tidaholm, det hände i Borås en gång men inte trodde man att det skulle hända i en by där man pluggade tidigare.
Men det finns en jätte bra pizzeria som gör goda pizzor i Tidaholm, Happy Time.