Citat:
Ursprungligen postat av pizdets
Är det ny ägare eller är det en "målvakt" som satts vid rodret för att dölja de senaste tidens händelser?

iufs brukar ju pizzerior byta ägare varannat ,vart tredje år.
Jag har hört flera från den branschen berättat.
En ägare kör skiten i konkurs, övriga anställda går ofta på Soc samtidigt men jobbar svart.
Sen byter bolaget bara till någon annans namn. kusiner,familj etc etc
inte alla men för många sätter detta i system.