hejsan.
Jag installerade en release av windows igår morgon.
Detta var en av dom som ska funka med aktivation osv.
Jag installerade den och allt flöt på somvanligt datorn funkade efter installationen, såg att det dök upp meddelande om att datorn behövde uppdateras så startade om den och gjorde detta.
Sen så satt jag vid den ca 3timmar tills jag skulle sova och stängde av den och den installerade då 3uppdateringar vid avstängning.
Nu idag när jag startade den så kommer det först somvanligt upp en bild med "acer märket" som det ska göra.
Sen så blinkar skärmen till svart och den blir svart och i högra hörnet dyker det upp ett understrek som blinkar "tänkt er som den saken som blinkar när man skriver fast den ligger ner nu".
den ligger högst upp och blinkar i ca 3sekunder och sen så hoppar den ner 2steg och fortsätter blinka.
Väntade i en timme idag på morgonen på att något skulle hända efter jag startat den men inget hände, så stoppade in skivan och skulle prova att starta med denna.
Men när man kommer fram till skärmbilden där det står "tryck ned valfri tangent för att starta me cd-skivan" och trycker en tangent så är det inget som händer.
Vad tror ni kan vara felet?
Jag har haft windows 7 på datorn innan..