Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Hon har ju varit på besök hos sin väninna Sofia. Har visst känt varandra i sju år. Sofia Skarpsvärd, 28 bast.
Citat:
Sofia lärde jag känna när vi var Slitzmodeller och åkte runt på turnè. Bla Gotland, där vi har så roliga minnen tillsammans. Jag måste nog säga att med henne har jag nog dom absolutaste roligaste minnen. Sen första dagen vi sågs så blev vi bästa vänner. Hon är oxå en vän som inte gillar att synas på min blogg så fort hon träffar mig. Jag saknar tjejkompisar men tyvärr så är det svårt att hitta någon eller några som bara vill vara med mig och inte imponeras eller slickar min röv och ska synas på min blogg.
Frågan är ju vad Linda inbillar sig att vännerna ska imponeras över. Att hon är en före detta c-kändis eller att hon är en helt vanlig person som har en blogg? Hennes vänner har ju lyckats hundra gånger bättre här i livet än vad hon har gjort. De har säkert bra betyg och någon/några utbildningar bakom sig som leder till en hyffsad inkomst.
Vad har Linda? Hon har bara skandaler bakom sig. Inga betyg som kan resultera i någonting i närheten av ett jobb eller utbildning. Hon lever på sina män och utan dom hade hon inte lyckats överleva. Hon skulle aldrig få vårdnaden av Kean om det blev skilsmässa, för hon kan inte försörja honom på ett normalt sätt. Hon är med andra ord ett riktigt bottenskrap som ingen vill synas ihop med.
Vem skulle förresten vilja slicka den brudens röv?
Och jag tror inte det är många som vill synas på hennes blogg. De flsta hon verkar känna vill tydligen hålla sig undan från den. Och med tanke på den senaste knarkskandalen hon så stolt lade upp i bloggen (som nu är borttagen) så tror jag inte det är många kvar som vill synas i bloggen eller ens umgås med henne. Hon outar ju gladeligen sina vänner på alla möjliga vis i bloggen. Stackars alla de "vänner" som nu ligger utfläkta på nätet i kokainskandalen.
Hänger man med Linda så går det bara åt helvete. Så se till att hålla er därifrån. Det där är ett nutida Titanic som håller på att gå till botten med dunder och brak.
Det skulle vara väldigt intressant om Linda någon gång kunde förklara vad hon tycker människor ska vara imponerade av när det gäller henne. Vilka sidor tycker du Linda att vi ska vara imponerade av? Alla dina misslyckanden eller bara det faktum att du är något av det mest urblåsta vi har här i landet?