2011-02-10, 22:14
Medlem
P55s avatar
Linda och hennes man, världsstjärnan Pjotr Thelenius är på väg till Kazakstan.
Dom väntas landa om ca fyra timmar på nån flygplats, men på grund av säkerheten så får CNN och andra media inte berätta var dom landar. Om dom nu landar överhuvudtaget.... Fan vet med Rejdar och Snakehunter som piloter.....
Citera
2011-02-10, 22:16
Medlem
m68s avatar
Iom att svärmor kommer imorgon, så blir det väl en ryssresa för slabbeduskan. Kan vara gött att komma ifrån skvallret kring pulverbilden
Citera
2011-02-10, 22:19
Medlem
Mythomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Iom att svärmor kommer imorgon, så blir det väl en ryssresa för slabbeduskan. Kan vara gött att komma ifrån skvallret kring pulverbilden
Och kanske skaffa lite påfyllning i förrådet?
Citera
2011-02-10, 22:20
Moderator
Chantres avatar
Hon har ju varit på besök hos sin väninna Sofia. Har visst känt varandra i sju år. Sofia Skarpsvärd, 28 bast.

Citat:
Sofia lärde jag känna när vi var Slitzmodeller och åkte runt på turnè. Bla Gotland, där vi har så roliga minnen tillsammans. Jag måste nog säga att med henne har jag nog dom absolutaste roligaste minnen. Sen första dagen vi sågs så blev vi bästa vänner. Hon är oxå en vän som inte gillar att synas på min blogg så fort hon träffar mig. Jag saknar tjejkompisar men tyvärr så är det svårt att hitta någon eller några som bara vill vara med mig och inte imponeras eller slickar min röv och ska synas på min blogg.
Senast redigerad av Chantre 2011-02-10 kl. 22:23.
Citera
2011-02-10, 22:26
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Hon har ju varit på besök hos sin väninna Sofia. Har visst känt varandra i sju år. Sofia Skarpsvärd, 28 bast.
Oväntat att en Slitzbrud har en unge som heter Noel, fattas bara att Lindas nästa heter Liam så kan de leka Oasis medan mamma och mamma slipar fejjorna och snortar kola.
Citera
2011-02-10, 22:45
Medlem
För att svara några nya deltagare i den här tråden som lockar till sig alltfler nyfikna kan vi väl ändå fastslå att den som outar sig som en kändis blir synad i sömmarna vare sig det roar dem eller inte. Bedriver man dessutom en blog med det uttalade syftet att man är känd, får man finna sig i att få en egen tråd på FB. Konstigare än så är det inte.
Dolt förtal är inte FBs mantra. Här yppas bara sanningar... oftast.
Citera
2011-02-10, 23:12
Medlem
BumZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headon

Att sen folk tror att hon lägger upp bloggen efter det hon läser här tror jag inte så mycket på. Nog mest önsketänkande från vissa skribenter. Trots allt så har hon en del läsare och de kommer nog med en del kommentarer om precis samma saker som i denna tråden. Även om de sällan publiceras eftersom de uppfattas som kritiska... Tror faktiskt inte att hon läser härinne, skulle ni vilja läsa sånt om er själva?
Vad du tror är inte det minsta relevant i det här fallet. Om vi ser till att hålla oss till fakta, och den fakta som finns i den här tråden, så är det ju ganska solklart att många av hennes inlägg i bloggen är ett resultat av vad som skrivs här i tråden. Det hade inte kunnat undgå dig om du kikat in titt som tätt i tråden och läst lite.
Citera
2011-02-10, 23:19
Medlem
BumZs avatar
Citat:

Citat:
Sofia lärde jag känna när vi var Slitzmodeller och åkte runt på turnè. Bla Gotland, där vi har så roliga minnen tillsammans. Jag måste nog säga att med henne har jag nog dom absolutaste roligaste minnen. Sen första dagen vi sågs så blev vi bästa vänner. Hon är oxå en vän som inte gillar att synas på min blogg så fort hon träffar mig. Jag saknar tjejkompisar men tyvärr så är det svårt att hitta någon eller några som bara vill vara med mig och inte imponeras eller slickar min röv och ska synas på min blogg.
Frågan är ju vad Linda inbillar sig att vännerna ska imponeras över. Att hon är en före detta c-kändis eller att hon är en helt vanlig person som har en blogg? Hennes vänner har ju lyckats hundra gånger bättre här i livet än vad hon har gjort. De har säkert bra betyg och någon/några utbildningar bakom sig som leder till en hyffsad inkomst.

Vad har Linda? Hon har bara skandaler bakom sig. Inga betyg som kan resultera i någonting i närheten av ett jobb eller utbildning. Hon lever på sina män och utan dom hade hon inte lyckats överleva. Hon skulle aldrig få vårdnaden av Kean om det blev skilsmässa, för hon kan inte försörja honom på ett normalt sätt. Hon är med andra ord ett riktigt bottenskrap som ingen vill synas ihop med.

Vem skulle förresten vilja slicka den brudens röv?
Och jag tror inte det är många som vill synas på hennes blogg. De flsta hon verkar känna vill tydligen hålla sig undan från den. Och med tanke på den senaste knarkskandalen hon så stolt lade upp i bloggen (som nu är borttagen) så tror jag inte det är många kvar som vill synas i bloggen eller ens umgås med henne. Hon outar ju gladeligen sina vänner på alla möjliga vis i bloggen. Stackars alla de "vänner" som nu ligger utfläkta på nätet i kokainskandalen.

Hänger man med Linda så går det bara åt helvete. Så se till att hålla er därifrån. Det där är ett nutida Titanic som håller på att gå till botten med dunder och brak.

Det skulle vara väldigt intressant om Linda någon gång kunde förklara vad hon tycker människor ska vara imponerade av när det gäller henne. Vilka sidor tycker du Linda att vi ska vara imponerade av? Alla dina misslyckanden eller bara det faktum att du är något av det mest urblåsta vi har här i landet?
Senast redigerad av BumZ 2011-02-10 kl. 23:33.
Citera
2011-02-10, 23:45
Medlem
m68s avatar
Citat:
När skrev hon det inlägget?
Citera
2011-02-10, 23:50
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Var hittade du det där citatet?
Citera
2011-02-10, 23:57
Medlem
z2joiss avatar
Citat:

2003 var Linda iväg en sväng till Gotland, som så kallad Slitzflicka. Hon var där i exakt en vecka och hade enligt vad hon själv säger "semester". Eftersom Slitz sponsrade en bar i en vecka, är det kanske synd att kalla det för en turné. Hon och de andra flickorna var där för att visa sina bröst inför de småpojkar som ville titta, och därmed dricka mer öl. Eftersom Linda själv har sagt att hon var där på semester, kan vi bara anta att hon satt i baren i bikini obetald och av egen fri vilja.

Som ett resultat av denna veckas festande drabbades Linda av både luftrörsinfektion och äggledarinflammation. Vilket i sin tur (spekulationer) ledde till att hon blev dumpad av den där piloten hon hade sex med i BB. Eller, om det var tvärtom?

Själv skulle jag nog kalla det en mardrömsvecka. Två sjukdomar och ett kraschat förhållande. Men hon hade uppenbarligen roligt innan hon blev sjuk i alla fall. Värt att notera är också att Linda då var 28, vilket gör att hennes väninna då var 20.

Linda 28, satt alltså gratis iförd bikini på en Slitzbar i Visby, tillsammans med avlönade bikiniflickor runt 20, och drömde om Playboy. Det här är alltså grunden till den Linda vi känner idag. Vi ska inte glömma det. Och nu är hon en mamma på 37 och jag undrar vad hon drömmer om nu?
Citera
2011-02-11, 00:08
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
När skrev hon det inlägget?
När hennes Entertanget var ur funktion.

http://kanal5.se/web/rosing/blog/-/b...26_33_cur%3D12

Citat:
Jag har inte vetat vem som varit mina riktiga vänner, eller som bara velat glänsa i min glans. Rida på mitt kändisskap helt enkelt. Äckliga människor tycker jag om jag får uttrycka mig så!?
Senast redigerad av Chantre 2011-02-11 kl. 00:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in