2011-02-11, 01:00
Medlem
BumZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
När hennes Entertanget var ur funktion.

http://kanal5.se/web/rosing/blog/-/b...26_33_cur%3D12
Haha! Linda har aldrig haft någon glans. Hon är väl den lägst stående bland alla "kändisar" vi har här i landet. Att hon sen tror att hon är STOR säger ju ganska mycket om på vilken nivå hennes intelligens ligger. Hon skulle se sig som en av landets största kändisar även om hon låg utslagen på en parkbänk med en spritflaska i handen.
Citera
2011-02-11, 06:58
Medlem
Headons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumZ
Vad du tror är inte det minsta relevant i det här fallet. Om vi ser till att hålla oss till fakta, och den fakta som finns i den här tråden, så är det ju ganska solklart att många av hennes inlägg i bloggen är ett resultat av vad som skrivs här i tråden. Det hade inte kunnat undgå dig om du kikat in titt som tätt i tråden och läst lite.

Kikar in i tråden alldeles för ofta och det jag kan se är folk här vill väldigt gärna ha kred för att ha påverkat bloggen i en eller annan rikting.

Eftersom Linda har sagt att hon skriver sina egna kommentarer är det en absolut sanning. Men hon har även sagt att hon aldrig läser härinne, är inte det en absolut sanning?

Oavsett om hon gör det eller ej så tror jag att hennes läsare påverkar henne mer. Med kommentarer som publiceras eller ej, Linda får ju ändå läsa dem... Att sen en del av skribenterna här också är inne och kommenterar på bloggen ser jag som mera troligt, då får hon ta del av skriverierna här inne fast i andra hand. Låter det som en rimlig förklaring?
Citera
2011-02-11, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headon
Kikar in i tråden alldeles för ofta och det jag kan se är folk här vill väldigt gärna ha kred för att ha påverkat bloggen i en eller annan rikting.

Eftersom Linda har sagt att hon skriver sina egna kommentarer är det en absolut sanning. Men hon har även sagt att hon aldrig läser härinne, är inte det en absolut sanning?
Oavsett om hon gör det eller ej så tror jag att hennes läsare påverkar henne mer. Med kommentarer som publiceras eller ej, Linda får ju ändå läsa dem... Att sen en del av skribenterna här också är inne och kommenterar på bloggen ser jag som mera troligt, då får hon ta del av skriverierna här inne fast i andra hand. Låter det som en rimlig förklaring?
Allt Linda skriver eller säger är lögn.
Enda undantaget var i "Sanningens ögonblick" där hon talade sanning fram tills det att det sprack för henne.

Alltså, att hon skriver sina egna komentarer är SANT!
Att hon inte läser FB är LÖGN!

Även hennes uttalande om att hon inte tvättar händerna efter toalettbesök är SANT.
Senast redigerad av Pseudotropheus 2011-02-11 kl. 09:05.
Citera
2011-02-11, 09:09
Medlem
Citat:

Exakt!
Många av dem som skriver i den här tråden skickar också kommentarer till hennes blogg, ofta med samma innehåll som inläggen de skriver här.
På hennes tidigare bloggar hittade jag dessutom ofta mina egna Flashbackinlägg inkopierade bland kommentarerna, något som faktiskt gjorde mig heligt förbannad.
Tror att det är likadant nu trots att kommentarerna inte längre syns.

De jag känner som har ärats med en tråd på Flashback undviker att läsa den, vilket faktiskt inte är så himla svårt att göra! Tror att Linda, efter alla dessa år, har lärt sig att undvika det här forumet.
Citera
2011-02-11, 11:47
Medlem
m68s avatar
Ska slabbeduskan vara ensam med svärmor över helgen, när pjotr är och spelar? Den köper inte jag iallafall.
Citera
2011-02-11, 11:56
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Ska slabbeduskan vara ensam med svärmor över helgen, när pjotr är och spelar? Den köper inte jag iallafall.

På ett eller annat sätt kommer nog svärmor få jobba med barn när hon kommmer. Antingen åker Linda med till Ryssland eller så behöver slabben hjälp med alla barnen, då Silverkeps-parets barnvecka börjar idag.
Citera
2011-02-11, 12:04
Medlem
Jag hajar fortfarande inte varför hon tar bort alla ifrågasättande eller kritiska kommentarer? De skänker ju iallfall lite intresse till bloggen, och hon har den väl för att tjäna pengar på? man måste ju skapa nåt slags buzz runt sej själv.

Däremot förstår jag att många håller sig borta från att synas i hennes blogg. Vill väninnan Sofia t ex ej synas i den. Nämen knäpp en bild på bullarna som serverades som du ej åt nåt av, eller en random bild på nån inredningsdel hos vänninan "oh,den vill jag ha" el en bild på vägen dit eller va fan som helst. Så svårt är det inte att uppdatera sin blogg. Skriv dit vi snackade om blöjbyte, var vi ville att våra karriärer skulle ta os, vi skrattade mkt...va fan som helst liksom?
Citera
2011-02-11, 12:15
Medlem
BumZs avatar
Citat:

Tror knappast det är någon här i tråden som är ute efter att få cred för att de kommenterat bloggen och att vissa av hennes inlägg är baserade på vad som sägs här. Det är helt enkelt så att Linda håller sig uppdaterad med vad som skrivs här, vare sig du vill det eller ej.

De flesta skribenter här i tråden skriver inte inlägg som kräver svar av Linda, då de bara är åsikter eller funderingar kring hennes sätt att leva och bete sig. Att sedan Linda känner sig tvungen att bemöta dessa inlägg i bloggen kan inte vi rå för. Orkar inte Lind sitta här och läsa vissa dagar så är det i alla fall bevisat att Peter gör det. Och med tanke på hur vissa inlägg i bloggen är skrivna så kan vi också konstatera att han bemöter viss kritik här i tråden genom att skriva i Lindas namn i bloggen. Där har du den nakna sanningen.
Citera
2011-02-11, 12:25
Medlem
Headons avatar
Citat:
Tror knappast det är någon här i tråden som är ute efter att få cred för att de kommenterat bloggen och att vissa av hennes inlägg är baserade på vad som sägs här. Det är helt enkelt så att Linda håller sig uppdaterad med vad som skrivs här, vare sig du vill det eller ej.

De flesta skribenter här i tråden skriver inte inlägg som kräver svar av Linda, då de bara är åsikter eller funderingar kring hennes sätt att leva och bete sig. Att sedan Linda känner sig tvungen att bemöta dessa inlägg i bloggen kan inte vi rå för. Orkar inte Lind sitta här och läsa vissa dagar så är det i alla fall bevisat att Peter gör det. Och med tanke på hur vissa inlägg i bloggen är skrivna så kan vi också konstatera att han bemöter viss kritik här i tråden genom att skriva i Lindas namn i bloggen. Där har du den nakna sanningen.

Ingen av oss som skriver här inne kan veta säkert om Linda tar intryck av denna tråden eller inte. Vissa saker kan peka på det, men det är troligare att hennes läsare eller folk härifrån kommenterar direkt på bloggen. Grundidéerna till hennes inlägg kan alltså vara hämtade härifrån och är troligen det också, men det är knappast ett bevis på att Linda läser tråden.
Citera
2011-02-11, 12:51
Medlem
BumZs avatar
Citat:
Ingen av oss som skriver här inne kan veta säkert om Linda tar intryck av denna tråden eller inte. Vissa saker kan peka på det, men det är troligare att hennes läsare eller folk härifrån kommenterar direkt på bloggen. Grundidéerna till hennes inlägg kan alltså vara hämtade härifrån och är troligen det också, men det är knappast ett bevis på att Linda läser tråden.
Ingen av oss här kan heller veta om Lindas inlägg är resultatet av kommentarer i bloggen, vars ursprung är kopierat från den här tråden, då en uppenbar majoritet av dessa kommentarer aldrig syns till i bloggen.
Citera
2011-02-11, 13:06
Medlem
Headons avatar
Citat:
Ingen av oss här kan heller veta om Lindas inlägg är resultatet av kommentarer i bloggen, vars ursprung är kopierat från den här tråden, då en uppenbar majoritet av dessa kommentarer aldrig syns till i bloggen.

Precis, men jag påstår inte heller att det finns bevis för det.
Citera
2011-02-11, 13:22
Bannlyst
Citat:
Precis, men jag påstår inte heller att det finns bevis för det.
Vet inte hur mycket bevis man behöver om man inte vill se?

om någon skriver att kean aldrig får vara ute
och dagen efter så tar linda ut han och tar bilder

någon skriver att han inte ska äta yoghurt då det är onyttigt för tänderna
så dagen efter är det bara gröt som gäller

osv...följer man med är det lätt att se tecken på att hon faktiskt läser här inne OFTA
MEEEEN om man behöver såna bevis som att linda säger det rakt ut så får man nog leta tills man dööör
för vad linda gör och vad linda säger är alltid två helt olika saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in