• 1
  • 2
2009-10-03, 19:15
Medlem
Drommaloms avatar
Rökte kanske 0,5 gram weed igår, säkert en del passiv rökning med då mina polare rökte dom med, rätt bra röka då jag blev helt väck av skiten. Fast det kan iofs vara för att jag kombinerade med 10stycken HBW-frön...

Hur som helst, hur många dagar tills jag blir ren? Ett drogtest kan komma praktiskt taget när som helst, nu i veckan, nästa vecka eller den efter det

Är 185 lång och väger 80kilo, relativt snabb metabolism, hur lång tid skulle det ta ungefär om jag drack mycket vatten och så?

Sorry för att ja skapar EN TILL sån här tråd, men mitt huvud är inte i rätt tillstånd ännu efter gårdagens tripp så klarar inte riktigt av att söka på nåt sätt...

EDIT: Sista gången ja rökte innan det va mkt tidigt av September.
Citera
2009-10-03, 19:18
Medlem
durbanpoisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drommalom
Rökte kanske 0,5 gram weed igår, säkert en del passiv rökning med då mina polare rökte dom med, rätt bra röka då jag blev helt väck av skiten. Fast det kan iofs vara för att jag kombinerade med 10stycken HBW-frön...

Hur som helst, hur många dagar tills jag blir ren? Ett drogtest kan komma praktiskt taget när som helst, nu i veckan, nästa vecka eller den efter det

Är 185 lång och väger 80kilo, relativt snabb metabolism, hur lång tid skulle det ta ungefär om jag drack mycket vatten och så?

Sorry för att ja skapar EN TILL sån här tråd, men mitt huvud är inte i rätt tillstånd ännu efter gårdagens tripp så klarar inte riktigt av att söka på nåt sätt...

EDIT: Sista gången ja rökte innan det va mkt tidigt av September.

Det lär nog inte sitta i sålänge serru! 2-4 dagar skulle jag gissa på.
Citera
2009-10-03, 19:20
Medlem
om du dricker mycket vatten så kan det gå bort om 3-5 dagar. Det går snabbare om du dricker citron med.
Citera
2009-10-03, 19:21
Medlem
Drommaloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samkan
om du dricker mycket vatten så kan det gå bort om 3-5 dagar. Det går snabbare om du dricker citron med.

Vatten ska jag dricka i massor!

Stämmer det där om citron verkligen? Inte hört den innan
Citera
2009-10-03, 19:23
Medlem
durbanpoisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drommalom
Vatten ska jag dricka i massor!

Stämmer det där om citron verkligen? Inte hört den innan

japp har jag med hört, c-vitaminer ska också skynda på de
Citera
2009-10-03, 21:40
Medlem
chriztalizahs avatar
suck du orkar skriva å svara men inte söka ... ?
Semigsemigsemigsemigsemigjagharröktweeeeeeeeeeeeee eeed !
Citera
2009-10-03, 21:41
Medlem
Drommaloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chriztalizah
suck du orkar skriva å svara men inte söka ... ?
Semigsemigsemigsemigsemigjagharröktweeeeeeeeeeeeee eeed !

Jag säger inte att det är majjan som gjort mig CP, däremot blir ja typ yr av att läsa för långa artiklar och skit, skriva går bra för då kan ja hålla det kort och relativt konsist.

Skyller på HBW-fröna
Citera
2009-10-03, 21:45
Medlem
2-4 dagar...
Citera
2009-10-03, 21:46
Medlem
tommy_yongs avatar
En till nolla som röker fast han vet att han ska på prov alltså? Lycka till!
Citera
2009-10-03, 22:27
Medlem
Basta/träna så du svettas så går det ännu snabbare.
Citera
2009-10-04, 01:51
Medlem
dozyers avatar
Ursäkta men jag skulle behöva låna tråden lite. Det är så att jag provade att röka brunt för FÖRSTA gången för 2 veckor sen på måndag(Inte rökt något efter det), och nu har det blivit problem och det blir pissprov nästa vecka är det tänkt.

Då till frågan, kommer det att visas något?
Jag rökte holk men inte mycket alls (Kanske en 10 bloss, kände nästan inte ett dugg) men är ändå nojjig och skulle behöva ett svar från er rutinerade Flashbackare.

Något annat ni bör veta att jag druckit extra mycket vatten och tagit C-vitamin tabletter + druckit en massa juice nu i helgen.

Tack på förhand.
Citera
2009-10-04, 01:56
Medlem
wembis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dozyer
Ursäkta men jag skulle behöva låna tråden lite. Det är så att jag provade att röka brunt för FÖRSTA gången för 2 veckor sen på måndag(Inte rökt något efter det), och nu har det blivit problem och det blir pissprov nästa vecka är det tänkt.

Då till frågan, kommer det att visas något?
Jag rökte holk men inte mycket alls (Kanske en 10 bloss, kände nästan inte ett dugg) men är ändå nojjig och skulle behöva ett svar från er rutinerade Flashbackare.

Något annat ni bör veta att jag druckit extra mycket vatten och tagit C-vitamin tabletter + druckit en massa juice nu i helgen.

Tack på förhand.

Drick askorbinsyra blandat med vatten precis innan testet. Då har du en chans.
Vad jag förstått blir testet fördärvat av syran, men jag har ingen egen erfarenhet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in