2009-10-03, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O Dirlewanger
Nu verkar det som att det inte handlar om att spamma eller tramsa sönder en tråd.

Nu verkar det handla om att moderator/er slickar arsle när berörd trådhandlingskvinnas fästman lägger sig i debatten.

Nu kanske jag fattar fel, men fästmannen har två (2) inlägg och det kallar inte jag att spamma, rör det sig om nyligen inloggade miffon?

Upplys gärna en olärd.

Det handlar dessvärre om både och i detta fall.

Då mods rensat friskt i tråden så finns endast de två fästmansinläggen kvar.

De två aktivaste spammarna var/är:

rejdar
Mamub

DaMatrona var en annan nyreggad som spammade och dessutom anmälde alla sina inlägg själv för OT.
2009-10-03, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander

rejdar
Mamub

DaMatrona var en annan nyreggad som spammade och dessutom anmälde alla sina inlägg själv för OT.

Har jag spammat i Rosingtråden?
2009-10-03, 18:42
Medlem
O Dirlewangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander

rejdar
Mamub

OK. Då blev jag lite klokare. Tack!

Edit: Eller kanske inte.(Angående Mamub´s svar).
Senast redigerad av O Dirlewanger 2009-10-03 kl. 18:45.
2009-10-03, 18:47
Bannlyst
Citat:

Nja, jag har skrivit inlägg som inte har gått med på alla absurditeter som skrivits om Linda. Är absolut inget Lindafan men ville till exempel inte gå med på att det är omöjligt att få en möbelfirma att köra ut möbler på helger och det uppfattas väl som väl provokativt av en del och jag har därför kallats troll.

Det har spammats inlägg om att jag borde ignoreras vilket kan vara en bidragande anledning att tråden stängts.
2009-10-03, 18:48
Medlem
m68s avatar
Citat:

Edit: Eller kanske inte.(Angående Mamub´s svar).
Spamma kanske är fel ord ang Mamub, men provocera andra i tråden så att det utvecklas till påhopp, kanske är mer rätt i hans/hennes fall.
2009-10-03, 18:51
Medlem
Von0bens avatar
Med tanke på den attityd vissa av de "upprörda" stammisarna visar här i tråden, tänker då främst på Xyzzy, kanske inte problemet helt och hållet kommer utifrån? Bara en tanke.
2009-10-03, 19:03
Medlem
Celerons avatar
Då jag nu har läst lite i Linda Rosing-tråden vilken jag inte annars besöker så har jag en egen slutsats.

Hela den här tråden beror på en enda sak. Mae West är upprörd över att hon inte får fortsätta att spy galla över sitt favorithatobjekt Linda Rosing. Och givetvis är det enligt hennes synsätt alla andras fel att tråden låstes.

I praktiken är det dock hon själv som står för en ganska hyfsad del av allra grövsta, lägsta, mest nervärderande uttrycken och inläggen i den tråden. Allt som de (Linda+ pojkvän) överhuvudtaget skriver på nätet ska "dissikeras" och helst vändas till något negativt. Och det görs med en intensitet som i mitt tycke närmast gränsar till någon slags fobi eller besatthet.

Med lite eftertanke så kanske det inte var helt fel att låsa tråden trots allt.
Senast redigerad av Celeron 2009-10-03 kl. 19:07.
2009-10-03, 19:08
Medlem
Xyzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Med tanke på den attityd vissa av de "upprörda" stammisarna visar här i tråden, tänker då främst på Xyzzy, kanske inte problemet helt och hållet kommer utifrån? Bara en tanke.
Men va fan är det som är så SVÅRT att förstå. Jag hänger inte ens i tråden. Pga att den är så jävla skitrolig så har jag några inlägg där OK?

"Bara" en tanke var spot on, du är så tragiskt off. Min invändning är den principiella frågan i sig. Dina "invändningar" är problematiska utav den anledningen att du insinuerar att människors rätt att uttrycka åsikter är suspekt per se.

Vad är din agenda liksom? Ska vi förbjuda folk att skriva fritt?
2009-10-03, 19:10
Medlem
m68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Då jag nu har läst lite i Linda Rosing-tråden vilken jag inte annars besöker så har jag en egen slutsats.

Hela den här tråden beror på en enda sak. Mae West är upprörd över att hon inte får fortsätta att spy galla över sitt favorithatobjekt Linda Rosing. Och givetvis är det enligt hennes synsätt alla andras fel att tråden låstes.

I praktiken är det dock hon själv som står för en ganska hyfsad del av allra grövsta, lägsta, mest nervärderande uttrycken och inläggen i den tråden. Allt som de (Linda+ pojkvän) överhuvudtaget skriver på nätet ska "dissikeras" och helst vändas till något negativt. Och det görs med en intensitet som i mitt tycke närmast gränsar till någon slags fobi eller besatthet.

Med lite eftertanke så kanske det inte var helt fel att låsa tråden enligt mig

Men lägg av allt handlar inte om Mae, det är fler som skriver i den tråden.
2009-10-03, 19:13
Medlem
Citat:

Men nu får du väl ändå ge dig. Att utpeka Mae på det viset är inte rättvist.
2009-10-03, 19:15
Medlem
Citat:

Är rätt färsk på FB men jag håller med. Tråden handlade allt mer om stammisarnas behov att hata än om Linda och blev därmed urtrist.
2009-10-03, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben

Så fel ute du är. Just Xyzzy förekommer ytterst sällan i tråden om Rosing.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in