2009-10-03, 16:42
Medlem
MaeWests avatar
Att några personer, med vilken agenda framför ögonen låter jag vara osagt, med vett o vilje spammar sönder en tråd i syftet att få den låst, får sin vilja igenom genom att använda mods som nickedocka.

Jag är uppriktigt förvånad över att taket inte är högre i en skvaller-tråd!
Likaledes är jag väldigt förvånad över att mods inte genomskådat kuppen, och att mods dessutom , med hull o hår, låter sig bli en bricka i ett fult spel som pågått bakom kulissen "Linda Rosing".

Nåväl. Vissa användare är nu väldigt belåtna och känner sig som vinnare i kampen om att få Linda Rosing "erkänd"!

Jag säger "Grattis" till de spammare som lyckades i sin uppsåt i att få modsen att dansa efter deras pipa, och "Sorgligt" över att smygcensur nu blivit infört i en skvallertråd!
2009-10-03, 16:47
Medlem
fizzles avatar
Om de som du säger tramsar sönder en tråd, kan jag omöjligt förstå om de inte får en varning för det.

En tråd ska aldrig få lida för att fel personer postar i den, det är tramsarna som ska bort och inte ämnet.
2009-10-03, 16:50
Medlem
Ska de inte bara rensa tråden?
Senast redigerad av UnderArdon 2009-10-03 kl. 16:52.
2009-10-03, 16:56
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnderArdon
Tror du att det var planerat att försöka få tråden låst?

Japp!

Folk har nyreggade nick och de inlägg som är skrivna ligger i denna tråd. De flesta inläggen består av oneliners eller rena rappakaljan.
Dessutom skickar löjliga pm till mig.

Så visst har agendan varit att få tråden låst. Och de lyckades!
2009-10-03, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Japp!

Folk har nyreggade nick och de inlägg som är skrivna ligger i denna tråd. De flesta inläggen består av oneliners eller rena rappakaljan.
Dessutom skickar löjliga pm till mig.

Så visst har agendan varit att få tråden låst. Och de lyckades!

Visa pm's för en moderator.
2009-10-03, 17:01
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
Om de som du säger tramsar sönder en tråd, kan jag omöjligt förstå om de inte får en varning för det.

En tråd ska aldrig få lida för att fel personer postar i den, det är tramsarna som ska bort och inte ämnet.

De har blivit tillsagda, ja. Men ändå fortsatt. Med detta resultat.

Jag är väldigt förvånad att detta händer. För mig är det faktiskt ett litet mysterium!

Eller är det så att Linda Rosing numer skall ses som en ickekändis? Dvs ej vara värdig en tråd, utan höra till begreppet "bloggbrudar".
2009-10-03, 17:01
Bannlyst
Välkommen till internet
2009-10-03, 17:03
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Visa pm's för en moderator.

Jag läste de inte ens, utan noterade endast själva "teasern". Sedan rensade jag och den mest fanatiske pm-aren blockade jag.

Att som medlem go bananas över just mig....hm.
2009-10-03, 17:05
Medlem
Von0bens avatar
Jag kollade lite i tråden, och det var inte mycket skvaller utan mer en liten chat-kärna bestående av bla Mae West som i realtid kommenterar varje inlägg Rosing skriver på sin blogg i kombination med repereade utfall om hur äcklig hon är.

Missförstå inte, jag tycker också hon är äcklig, men det är inte tänkt att vara nån sorts minicommunity för Rosing-bashare som kommenterar blogginlägg heller. Dålig kvalite.
2009-10-03, 17:07
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Att några personer, med vilken agenda framför ögonen låter jag vara osagt, med vett o vilje spammar sönder en tråd i syftet att få den låst, får sin vilja igenom genom att använda mods som nickedocka.

Jag är uppriktigt förvånad över att taket inte är högre i en skvaller-tråd!
Likaledes är jag väldigt förvånad över att mods inte genomskådat kuppen, och att mods dessutom , med hull o hår, låter sig bli en bricka i ett fult spel som pågått bakom kulissen "Linda Rosing".

Nåväl. Vissa användare är nu väldigt belåtna och känner sig som vinnare i kampen om att få Linda Rosing "erkänd"!

Jag säger "Grattis" till de spammare som lyckades i sin uppsåt i att få modsen att dansa efter deras pipa, och "Sorgligt" över att smygcensur nu blivit infört i en skvallertråd!
Ärligt talat Mae, den tråden har aldrig hållt någon bra kvalite. Jag skrev själv en massa trams i den för länge sen och det kanske var lika bra att mod låste den.
2009-10-03, 17:09
Medlem
Monkeyspanks avatar
Inte för jag har så stor koll på skvaller, men LR är väl ganska ointressant nuförtiden när hon är på smällen?
Vänta bra tills hon kalvat och börjar dra kola och svepa violshots på innekrogarna medans ungen ligger och skriker hos nån bögig barnvakt. Då jävlar blir det nog fart i din tråd igen.
2009-10-03, 17:11
Medlem
saftad_burks avatar
Dom kanske är kära i dig men inte vet hur de ska bli uppmärksammade? Ta upp det i relationer och samlevnad.

Nej, men allvarligt talat kan du ju rapportera inlägg som inte följer topic och strunta i att svara på dem. Men jag antar att du redan gjort det?

Försök att få tråden upplåst igen. Du kan ju försöka höra av dig till den som låste och lägga fram dina åsikter kring det hela. Med lite tur/skicklighet kommer du kunna fortsätta skvalra om Linda Rosing!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in