Har ven denna vecka valt att koncentrera min rader till det hgre utdelningsspannet. Vinner minst hlften av favoriterna s r jag borta. Skrller det en del s r jag dremot med i leken.
Skulle nog vara lite av intresse att hra din tankegng kring den hr matchen.
Jag r sjlv inne p ettan, om n verstreckad..
Precis som du sjlv skriver s r ettan verstreckad. Jag kan egentligen inget om dessa tv lag men enligt vad jag kan lsa mig till s verkar de vara ungefr lika dliga och Huddersfield ska inte vara verdrivet vassa framt. Dessutom gjorde ju Bournemouth en bra match mot Wigan senast. Dessa fakta tillsammans med streckfrdelningen gr att X2 knns mest spelvrt.
Precis som du sjlv skriver s r ettan verstreckad. Jag kan egentligen inget om dessa tv lag men enligt vad jag kan lsa mig till s verkar de vara ungefr lika dliga och Huddersfield ska inte vara verdrivet vassa framt. Dessutom gjorde ju Bournemouth en bra match mot Wigan senast. Dessa fakta tillsammans med streckfrdelningen gr att X2 knns mest spelvrt.
Mest spelvrt inklusive att det frmodligen kommer bli X mer n 1 2.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!