Citat:
Ursprungligen postat av Quadratic
Det är ett riktigt bra system! Även om R 4-4-144 är strået vassare, men det blir så klart dubbelt så dyrt jämfört med de 72 rader du lämnat in. Du kan läsa mer här där försök gjorts att dra slutsatser om vilka system som ger störst vinstchanser:
https://www.flashback.org/t1029900p18
Hur som helst, Lycka till!!

Friskt vågat med två spik X.
Och spik-X´en gick in - typiskt att Södra då skulle förlora och Frej åka på en smäll mot Akropolis....
Vad gäller tipssystem (och tack för länken), så måste jag erkänna att jag föredrar reducerade system som 4-4-24, 5-3-36 och 2-5-12. Har en okej garanti (11-rätt) och kostar ingen herrgård att utöka. Även U-system som 3-6-20, 4-3-66 och 3-7-98 faller i mitt tycke.
Jag svär således icke till et bestämd system, men varierar mitt val allt efter vad kupongen (enligt mig) tycks kräva och även så att man kan få in lite skrällar.
Jag har satt en gräns på ca. 200-250 pr. helg till tipset - vill gärna ha pengar till övers att slänga på travet, oddset och lotto. Alt i allt har jag för närvarande råd att spela bort ca. 3000 i månaden (och det gör jag.....

) - evt. vinster (för få) gläds jag åt och låter gå in i spelkassan till lite extra på travet - där jag då förlorar dom snabbt

....
Och jag har faktisk haft 13 rätt vid ett par tilfällen, men det är länge sen....allt för länge sen