2010-05-03, 19:44
Bannlyst
Du knullar ju fan aldrig ändå. Varför bryr du dig?

Använde den och se vad som händer
Citera
2010-05-03, 19:57
Bannlyst
dessa trådar så jobbiga men nästan beroendeframkallande
1.det är inget större fel på din dase, vi är många som inte lever på vårt utseende det är skitrist men dom flesta är så.
2. Ditt problem är ju att du sitter hemma är sjuk och flyr iväg med massa sjuk porr som bara verkar bli värre och värre, är väll som knark för vissa kan jag tänka mig, efter tag nöjer man sig inte och glidare iväg på extremare saker. Ta upp detta med psykologen.
3. ÅK INTE IVÄG TILL THAILAND! Vill du börja din sexuella kariär med att trycka på katoyer i arslet? Snacka om att lägga grunden för ett sunt sexliv
Det kommer att förvärra din självbild något extremt. Ta dig ut och släng datorn om du måste, flytta och glöm storleken!
Peace..........
Citera
2010-05-03, 19:59
Medlem
Problemet sitter inte i din kuk utan i ditt huvud. Du säger ju själv att du lider utav bdd. Arbeta med den diagnosen istället.
Citera
2010-05-03, 20:05
Medlem
mutations avatar
Sluta whina din crybaby, det kunde vara mycket värre.
Sök på "Howard Stern - Smallest Penis Contest" på google.
Om du hade en sån liten hade du något att gråta över, dom är knappt synliga.

http://www.e-haz.ro/funny_images/908_2micro_penis.jpg
http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10786/MICROPENIS.jpg

Jag har träffat ca 5 pers som har en så kallad "micropenis" irl, det ser verkligen ut så där.
Citera
2010-05-03, 20:05
Medlem
Finns bara en sak att göra här anser jag. Du MÅSTE dra ner på ditt internetanvändande rejält. Det är där hela saken sitter. Internet kan göra vem fan som helst psykiskt sjuk om man sitter för mycket och lever i "internetverkligheten". En verkligheten där knullandet som finns att tillgå består av förvrängda filmer långt ifrån verkligheten med killar med kukar långt större än snittet. Du tror det som visas i porrfilmer speglar någon sorts verklighet av hur det är i riktiga livet, eftersom detta är det ända du ser inom området. Du måste ut i verkligheten. Finns inget annat att göra.

Släng datorn om det nu behövs.
Senast redigerad av mysen 2010-05-03 kl. 20:10.
Citera
2010-05-03, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Finns bara en sak att göra här anser jag. Du MÅSTE dra ner på ditt internetanvändande rejält. Det är där hela saken sitter. Internet kan göra vem fan som helst psykiskt sjuk om man sitter för mycket och lever i "internetverkligheten". En verkligheten där knullandet som finns att tillgå består av förvrängda filmer långt ifrån verkligheten med killar med kukar långt större än snittet. Du måste ut i verkligheten. Finns inget annat att göra.

Släng datorn om det nu behövs.

Jo, där har du nog rätt, jag har funderat ut att kanske köpa en mini pc som alla i hushållet får använda och låta den stationära stå avslagen. Jag kan inte vara utan internet helt, det är därför denna dator åker på varje dag, och till slut sitter man alltid där och tankar porr.
Citera
2010-05-03, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrskadad4ever
Jo, där har du nog rätt, jag har funderat ut att kanske köpa en mini pc som alla i hushållet får använda och låta den stationära stå avslagen. Jag kan inte vara utan internet helt, det är därför denna dator åker på varje dag, och till slut sitter man alltid där och tankar porr.
Alla i hushållet? Bor du med vänner eller hemma hos föräldrarna?

Vad gör du om dagarna? Jobb, plugg eller sysslolös?
Senast redigerad av mysen 2010-05-03 kl. 20:18.
Citera
2010-05-03, 20:17
Medlem
TokyoBarns avatar
Längd: 11-12cm

Omkrets: 13

där sjönk mitt självförtroende till botten iaf. Och folk sitter och gnäller på att dom bara har 14 och sånt

Kunde knappt somna igår natt. Och jag driver inte.
Citera
2010-05-03, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Längd: 11-12cm

Omkrets: 13

där sjönk mitt självförtroende till botten iaf. Och folk sitter och gnäller på att dom bara har 14 och sånt

Kunde knappt somna igår natt. Och jag driver inte.

Ingen tycker synd om dig var god lev med det.
Citera
2010-05-03, 20:49
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jademyr
Ingen tycker synd om dig var god lev med det.

Jag tycker inte heller synd om mig, är bara sjukt deppig just nu. det här kombinerat med lite andra problem bara.

där finns inget jag kan göra åt saken?
Senast redigerad av TokyoBarn 2010-05-03 kl. 20:52.
Citera
2010-05-03, 20:55
Medlem
piprensarens avatar
Färga håret svart bli emo och hooka en brud med sämst förtroende så ska du se att hon kommer knulla skiten ur dig
Citera
2010-05-03, 21:09
Medlem
Ajleckzs avatar
Vilken sammanträffande, min ser precis likadan ut som på din andra exempelbild på shemalen :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in