2010-03-20, 15:44
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQzeagull
Har någon funderat över varför gymkillar som pumpar sina bullar 5h/dag ofta har små kukar ?
Kan avar så att alla muskler gör att den ser liten ut i duschen, för inte har du väl sett den stor?
Citera
2010-03-20, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQzeagull
Har någon funderat över varför gymkillar som pumpar sina bullar 5h/dag ofta har små kukar ?

dom kanske dopar sig med något som gör att bollarna krymper lite
Citera
2010-03-20, 23:42
Medlem
heeenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SocD
16-17 cm och 15 cm runt om
HAHAHAHA
Citera
2010-03-22, 21:06
Medlem
14 cm längd
14,7 cm omkrets (mätte kukens bredd o gångrade med pi (3,14) )

känns knas att ha omkretsen större än längden
Citera
2010-03-22, 23:14
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chililol
14 cm längd

Har du en så ful stake så du vågar inte mäta den runt om utan tar pi istället? Fegt. Tror du verkligen din penis är som en perfekt cirkel.
Citera
2010-03-23, 15:15
Medlem
Grafiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chililol
14 cm längd

Som ovanstående skrev så är omkretsen du fick fram antagligen fel då jag har svårt att tro att din penis är en perfekt cirkel. Räknar jag på sättet du gör ökar min omkrets med ~1,7 cm.
Citera
2010-03-27, 17:33
Medlem
Bellossoms avatar
Klart att omkrets måste mätas med måttband.
Citera
2010-03-28, 00:52
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froztet
Intressant tråd..

Det är lustig hur män är så stolta över sina kukar, kuken kan var liten, missbildad, ful, äcklig men ändå presenterar de den som om det vore något tjejer inte borde vara utan. Medan tjejer aldrig i livet skulle skryta om hur grym hennes fitta är så gör män det vardagligt. Jag säger såhär, storlek spelar stooooor roll och allt under 15 är grymt sorgligt. Jag är ledsen killar jag är bara ärlig. 17 är litet 19 och uppåt då snackar vi grejer.

Seså, försök vara lite ödmjuka nästa gång ni känner lust att skryter om era kukar för oftast är den ändå inte mkt att hänga i granen .

Ärligt, ta fram en linjal och kolla.

Citat:
Ursprungligen postat av Springmask
Ni behöver inte hävda er längre
http://data.fuskbugg.se/skalman01/--aaasdsa221.jpg

Känn er slak

Snygga penila papler.
Citera
2010-03-28, 12:54
Medlem
Kan bara säga att oro for penis storlek har nog 90% att göra med hur man tänker och bara 10% att göra med hur stor penisen är. Jag kan ta mig själv som exempel. Jag är extremt orolig över att min penis inte ska vara tillräckligt stor, trots att jag vet att jag antagligen är mer än tillräcklig. Med linjalen pressad mot benet över roten mäter jag 20cm, och omkrets är 12cm på smalaste stället och 14,5 vid roten. Jag har besökt ett multum av olika penis storleks sidor och läst 100-tals undersökningar, och jag vet att jag ligger en bra bit över medel, men jag oroar mig i alla fall. Alla tjejer jag varit med har sagt att jag är stor och dom flesta har fått ont, men det är som att det inte spelar någon roll. Allt jag tänker på är att en tjej varit med en kille som både var längre och tjockare, och att en annan efter jag frågat henne i en timme om det vore bättre om min penis vore större sa absolut inte längre, möjligen tjockare. Allt beröm osv känns som lögner.
Trots att jag är större en 90% av alla killar, så tänker jag istället att 10% är större än mig.
Antar att det jag söker är någon sorts bekräftelse, som jag iof redan fått men inte tagit till mig.
Det sitter i huvudet, inte i kuken.
Citera
2010-03-28, 13:15
Medlem
.-.-.s avatar
Det märks att det är fb man surfar på när snubbar med 20cm snasar sitter och nojar över sin kuk.
Vad är det för fel på oss egentligen?
Citera
2010-03-28, 14:19
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Kan bara säga att oro for penis storlek har nog 90% att göra med hur man tänker och bara 10% att göra med hur stor penisen är. Jag kan ta mig själv som exempel[...]

Langa upp en bild då så får du ärliga svar
Citera
2010-03-28, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Langa upp en bild då så får du ärliga svar
...eftersom det är flera som gjort det (och ingen tror på en annars) kan väll jag också göra det då. Den här bilden är tagen när jag bodde i Kina (därav kinesiskan) och som jämförelse har jag en rexona deo som väll är runt en 18-19 cm lång och kanske 12-13 cm i omkrets. Dock så håller jag den aningen nedanför så det är därför min penis ser större ut, men det är dom måtten jag gav tidigare som gäller. Kan ärligt säga att anledningen till att jag postar det här är att jag vill ha bekräftelse. Skulle kanske hjälpa mot depressionen.
(vet inte vilken länk man ska posta till bilden så jag postar båda)
http://yfrog.com/hqdeoxj
http://img638.imageshack.us/img638/7303/deox.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in