2009-10-06, 01:13
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
19 lång
15 omkrets

Anser att den är helt average.
Citera
2009-10-06, 01:20
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bingoberra86
fuck 40 cm kuk vore fan inte kul, har 19 nu o får aldri ta nån i tvåan, fatta om man hade 40cm... lär ju inte vara som att man kan munknulla nån ända in i roten..

ne hellre lagom stor o roten o röven

Sluta ljug nu berra... Självklart kan man få ge analsex om man har 40 cm kuk.. Det är inte omkretsen vi talar om här.. Bara för att man inte får in hela behöver man ju inte strunta i det, eller?
Citera
2009-10-06, 06:46
Medlem
Skogensprinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Här får du svaret som du nog inte vill höra: Din kuk är av medellängd. Men en kuk av medellängd uppfattas ändå tyvärr som liten. Vi lever i ett samhälle med en snedvriden syn på många saker och ting, men som vi alla vet så är livet orättvist...

Woho! Medellängd! Jag är nöjd
Citera
2009-10-06, 10:37
Medlem
19 lång 12.5 i omkrets.
Citera
2009-10-06, 15:39
Medlem
SocDs avatar
16-17 cm och 15 cm runt om
Citera
2009-10-06, 15:43
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Men att önska sig en stor penis är väl ganska dumt.
Hur mycket njuter tjejen när man trycker in stolpen och pumpar på?
Det är ju tekniken som är viktigast, inte alls säkert att det kan vara
skönt för tjejen bara för att man är välutrustad.
Citera
2009-10-06, 15:51
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humannature
19 lång 12.5 i omkrets.
Din kuk måste se jäkla smal ut.
Citera
2009-10-06, 16:40
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Din kuk måste se jäkla smal ut.

Den är jävligt smal.
Citera
2009-10-06, 16:48
Bannlyst
En fråga jag ofta återkommer till är:

Vad är det som driver människor att om och om igen beskriva sina organ in i minsta centimeter på ett anonymt forum?

Jag ser bara två möjligheter:

1. Man ljuger om storleken.
2. Man talar sanning men har ingen hemma att visa upp den för.

Oavsett vilket så är det lite tragiskt. Lögnaren måste känna sig jävligt frustrerad när han läser om andras sanna eller påhittade storlekar. Sanningssägaren skulle inte behöva hoppa in i varje tråd för att skryta om han fick uppskattning "in real life".
Citera
2009-10-06, 16:59
Medlem
GEFLE Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strogus
En fråga jag ofta återkommer till är:

Vad är det som driver människor att om och om igen beskriva sina organ in i minsta centimeter på ett anonymt forum?

Jag ser bara två möjligheter:

1. Man ljuger om storleken.
2. Man talar sanning men har ingen hemma att visa upp den för.

Oavsett vilket så är det lite tragiskt. Lögnaren måste känna sig jävligt frustrerad när han läser om andras sanna eller påhittade storlekar. Sanningssägaren skulle inte behöva hoppa in i varje tråd för att skryta om han fick uppskattning "in real life".

Detta var ju ett onödigt inlägg gillar du inte vad som diskuteras så kan du ju strunta i att gå in på detta ämne!
Citera
2009-10-06, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GEFLE Gold
Detta var ju ett onödigt inlägg gillar du inte vad som diskuteras så kan du ju strunta i att gå in på detta ämne!

När jag läser om det första inlägget så inser jag att du har rätt. Jag trodde att det var en allmän tråd om ämnet. Sorry...
Citera
2009-10-06, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strogus
När jag läser om det första inlägget så inser jag att du har rätt. Jag trodde att det var en allmän tråd om ämnet. Sorry...
Jo, iofs, men att bara rapa upp vilken storlek man har (eller påstår att man har) gör ju ingen glad, så jag tycker din kritik är berättigad. Om det åtminstone diskuterades nåt vettigt runt detta ämne, men att bara glatt skrika ut sina förmenta mått...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in