2009-10-25, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JochenP
Har hört av en säker källa (Bathmates marknadschef) att araber har har väldigt små kukar.

Kan detta förklara deras desperata iver av att försöka framstå som macho och manliga.

Bekräfta? Dementera?

Själv är jag innehavare av en svensk/tysk germankuk av generösa mått så jag skulle kunna trippa runt i högklackat utan att det skulle tära på min manlighet. Men det är en annan sak

Nej, jag tror inte det är så enkelt, då skulle antagligen kineser vara jäkla macho...och det är dom inte?
Citera
2009-10-26, 00:31
Medlem
JochenPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jademyr
Nej, jag tror inte det är så enkelt, då skulle antagligen kineser vara jäkla macho...och det är dom inte?

Njae eller så är det bara ett accepterat faktum för asiater. De har råg (ris?) i ryggen och är män i alla fall. Man har liksom ingenting att relatera till. Inget att relatera till - inga komplex.

Hur som haver så kan jag i alla fall delge informationen att diverse attrapper som säger sig ge en större kuk är storsäljare i mellanöstern och till män därifrån boendes i Europa.

Denna klassiker visar ett typiskt och ett nästan obehagligt träffande "för liten omskuren kuk beteende"

Skulle vilja kalla det en orgie i desperat manlig självbekräftelse:

http://www.youtube.com/watch?v=firau9SZGns

Den machokultur bland män från mellanöstern som börjar visa sig redan i tidiga tonår ÄR ett uttryck för väldigt små skinnspikar. Inser man inte detta så ljuger man för sig själv. Jag tror att detta är ett integrationsproblem man bör ta tag i innan det kulminerar.
Senast redigerad av JochenP 2009-10-26 kl. 00:35.
Citera
2009-10-26, 00:38
Medlem
Njah, jag tror det även beror på att man blir som man umgås. Men man vet aldrig, men ändå tveksamt.
Citera
2009-10-26, 01:20
Medlem
CokaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
7 cm i omkrets är väl typ som en tumme?

vet inte, du kanske syftar på en skogshuggartumme isf
Citera
2009-10-26, 01:21
Medlem
CokaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jademyr
Slår inte du i henne hela tiden då?

det bästa som finns är att slå i, hade jag inte gjort det hade jag klippt av ballen en bit
Citera
2009-10-26, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CokaCola
det bästa som finns är att slå i, hade jag inte gjort det hade jag klippt av ballen en bit

Jag fattar ingenting. Men jaja.
Citera
2009-10-26, 02:47
Medlem
Hårdheten har större betydelse än storleken

Att snoppen är styv & hård, har större betydelse än storleken
Citera
2009-10-26, 03:05
Medlem
Jag har 2 st (?) G punkter den abslout känsligaste vid slidmynningen , och det tror jag gäller för de flesta tjejer.Och en vid livmodertappen.
Men .............. på nåt vis så är det ju i huvudet allt sex sitter, eller hur?
hur man har det tillsammans, och hur man tillfredställer varandra . Ja ni förstår
hur jag menar,hur nära man kommer varandra och hur mycket man vågar släppa
lös sej själv.. Efter några drinkar/vin/öl så känns det lättare och så där lite lagom är alltid bra (särskilt för kvinnor)
Citera
2009-10-26, 12:50
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nothingelse
Att snoppen är styv & hård, har större betydelse än storleken

Tänk om man har 2/2 av då, blir väl ännu bättre
Citera
2009-10-26, 19:44
Medlem
wrathexs avatar
Tjenare, kan det vara så att trångt skinn gör så att snoppen blir mindre när man har stånd?
Citera
2009-10-27, 13:48
Medlem
alltså nu måste fan jag mäta min lille slugger med ju...

har inte kollat runt så mycket men det står ju att man ska mäta från benet ovanför snoppen o trycka in linjalen mot jusst detta ben,, e ju lite mullig...
om jag bara la linjalen vid den "synliga roten" utan att trycka in linjalen något fick jag ett värde på 13,5 cm sen när jag tryckte in linjalen mot benet fick jag 16 cm,, haha de e ju fan 2.5 cm fett som jag har där då ju som döljer min pitt.
om jag inte trycker in linjalen så hårt alls utan bara så hårt som jag kan trycka in den i en kvinnokropp(dvs till själva muskulaturen utanpå blygdbenet) så hamnar jag på 15 cm.
jag har alltså en kortare, medel och en lite längre modell om medel är 15 haha,, e som att ha 3 penisar ju=)

kanske borde ta o träna bort lite mull i alla fall.

gjorde jag rätt nu =)?
Senast redigerad av yeti83 2009-10-27 kl. 13:52.
Citera
2009-10-27, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeti83
gjorde jag rätt nu =)?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem