2011-10-09, 13:11
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USA98
Hej!
Jag är en kille på 13 år och har en snopp på 16 cm, är det vanligt för en kille i min ålder??
18års gräns på Flashback, kiddo.
Citera
2011-10-09, 13:44
Medlem
juliusvernes avatar
Under min levnad har jag legat med 2 prostituerade som båda tyckte att min penis var stor. Men den är bara 16 lång och 15 i omkrets. Säger prostituerade det till alla torskar? Båda tillfällena var i Spanien, ser det annorlunda ut där? Har de flesta torskar små penisar (så att de fått dålig referensram)? Vanliga ragg tycker att längden är average men att den kanske har lite mer omkrets än många.
Citera
2011-10-09, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juliusverne
Under min levnad har jag legat med 2 prostituerade som båda tyckte att min penis var stor. Men den är bara 16 lång och 15 i omkrets. Säger prostituerade det till alla torskar? Båda tillfällena var i Spanien, ser det annorlunda ut där? Har de flesta torskar små penisar (så att de fått dålig referensram)? Vanliga ragg tycker att längden är average men att den kanske har lite mer omkrets än många.

Frågar du dina tjejer/ragg om din kuk är stor eller inte? Eller träffar du tjejer som upplyser dig om det ändå?

Ok om en tjej säger -fan vad stor men att de skulle säga -nja medellång men kanske liet grövre helt appråpå låter ju ganska skumt
Citera
2011-10-09, 14:24
Medlem
juliusvernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Frågar du dina tjejer/ragg om din kuk är stor eller inte? Eller träffar du tjejer som upplyser dig om det ändå?

Ok om en tjej säger -fan vad stor men att de skulle säga -nja medellång men kanske liet grövre helt appråpå låter ju ganska skumt
De har bara kommenterat omkretsen och skitit i längden. Så jag antog att längden inte var så speciell. Så jag har inte ställt frågan själv.

De prostituerade kanske också syftade på omkretsen och inte längden.
Senast redigerad av juliusverne 2011-10-09 kl. 14:30.
Citera
2011-10-09, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juliusverne
De har bara kommenterat omkretsen och skitit i längden. Så jag antog att längden inte var så speciell. Så jag har inte ställt frågan själv.

De prostituerade kanske också syftade på omkretsen och inte längden.

Ok då är jag med själv är jag bara glad om de inte kommenterar hur liten den är
Citera
2011-10-09, 15:05
Medlem
juliusvernes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Ok då är jag med själv är jag bara glad om de inte kommenterar hur liten den är

Jag är förvånad över att den ens har fått någon kommentar. Har alltid tyckt att den inte varit så mycket att orda om. Därför frågeställningen i mitt första inlägg.
Citera
2011-10-09, 18:32
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokalen22
För det finns nämligen experter som motsäger dig, och vad du säger. I nuläget tror jag att jag hellre litar på någon som har lagt ner 10 år och studerat inom sociala uppträdanden än på dig.
Inget personligt... Bevisa att jag har fel

Du kanske ska lita lite på dina egna observationer också? Vad jag har märkt är utseendet viktigt för båda könen, även om det såklart finns andra uppskattade kvalitéer. Om du själv har varit ute i verkligheten lär du ha observerat det samma. Även om Mystery eller Tyler (eller vilka dessa "experter" nu är) hävdar att utseendet har noll betydelse.
Citera
2011-10-09, 18:36
Medlem
Lokalen22s avatar
Hmm vi bor uppenbarligen på olika ställen! För här är det tvärtom.
Citera
2011-10-09, 21:12
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
Jag har själv har ingen stor, vilket jag inte vill ha. För att jag är inte inresserad av att ha det för jag som är kille inte brukar knulla runt som de kallas.

Men vad jag har uppfattat hos knull människor är att de vill ha så stor kuk så möjligt. Jag skiter i hur stor tjejen vill ha den, de är väl bara att knulla?

Hur tänker ni killar på den här saken? ni med mindre storlek, vill ni ha större? det är bara onödigt tycker jag.

Och tjejer vad skulle ni gjort om killen hade en liten när ni startar sex?

Jag kan hålla med dig här. Det är inget fel i att ha vissa preferenser så det är ju upp till var och en, finns säkert tjejer som ratar allt som inte är stort nog, deras val. Problemet är väl snarare att precis som alla andra ideal som existerar så ställer det till problem för de som inte uppfyller dem. Killar blir osäkra om de duger till och drar sig kanske för att hamna i intima situationer. Om du tar porr t ex är det ju absolut vanligast att killen är välutrustad eller åtminstone ligger på medel. De flesta dildos som säljs är större/grövre än den genomsnittliga penisen. Många tjejer pratar om att de vill ha si och så stora kukar. Så det är ju inte konstigt att många blir osäkra eller inte tycker att de duger till.

Visst har det hänt att jag själv tänkt att det vore fräckt att ha större, särskilt på senare tid. Tror att det delvis är relaterat till mycket porrtittande då jag aldrig förr tänkte så. Men till syvende och sist är jag ändå nöjd med vad jag har. Ligger redan över medel och den funkar bra så har inget att klaga på. Man kan inte tillfredsställa alla ändå så det finns ingen anledning att oroa sig över att någon kanske inte är nöjd med ens storlek. Det är väl egentligen den mest viktiga insikten, det kommer alltid finnas människor som inte föredrar en själv och det kvittar för då är det bara att söka vidare tills man hittar någon som gör det. Och precis som en mindre penis kanske inte går hem hos alla tjejer så är det inte alls alla som vill ha en bamsing heller.
Citera
2011-10-11, 13:07
Medlem
Är det bara jag som önskar att jag hade ganska mycket mindre kuk?
varje gång man frågar en tjej ifall hon vill prova i 2:an får man ett hell no även fast man innan frågat ifall dom gillar det och då svaret ja ^^
Citera
2011-10-11, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skubbi86
Är det bara jag som önskar att jag hade ganska mycket mindre kuk?
varje gång man frågar en tjej ifall hon vill prova i 2:an får man ett hell no även fast man innan frågat ifall dom gillar det och då svaret ja ^^

Konstigt då ringmuskeln är mer flexibel än vad fittan är. Du kan få in större saker i röven än vad du kan i fittan. Så deras resonemang är väl bara att dom inte vill men använder din kuk som bortförklaring.
Citera
2011-10-11, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperGnu
Konstigt då ringmuskeln är mer flexibel än vad fittan är. Du kan få in större saker i röven än vad du kan i fittan. Så deras resonemang är väl bara att dom inte vill men använder din kuk som bortförklaring.

även fast det kan vidgas mer så är det mycket mer smärtfullt antar jag och därför avstår dom gärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in