Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
Jag har själv har ingen stor, vilket jag inte vill ha. För att jag är inte inresserad av att ha det för jag som är kille inte brukar knulla runt som de kallas.
Men vad jag har uppfattat hos knull människor är att de vill ha så stor kuk så möjligt. Jag skiter i hur stor tjejen vill ha den, de är väl bara att knulla?
Hur tänker ni killar på den här saken? ni med mindre storlek, vill ni ha större? det är bara onödigt tycker jag.
Och tjejer vad skulle ni gjort om killen hade en liten när ni startar sex?

Jag kan hålla med dig här. Det är inget fel i att ha vissa preferenser så det är ju upp till var och en, finns säkert tjejer som ratar allt som inte är stort nog, deras val. Problemet är väl snarare att precis som alla andra ideal som existerar så ställer det till problem för de som inte uppfyller dem. Killar blir osäkra om de duger till och drar sig kanske för att hamna i intima situationer. Om du tar porr t ex är det ju absolut vanligast att killen är välutrustad eller åtminstone ligger på medel. De flesta dildos som säljs är större/grövre än den genomsnittliga penisen. Många tjejer pratar om att de vill ha si och så stora kukar. Så det är ju inte konstigt att många blir osäkra eller inte tycker att de duger till.
Visst har det hänt att jag själv tänkt att det vore fräckt att ha större, särskilt på senare tid. Tror att det delvis är relaterat till mycket porrtittande då jag aldrig förr tänkte så. Men till syvende och sist är jag ändå nöjd med vad jag har. Ligger redan över medel och den funkar bra så har inget att klaga på. Man kan inte tillfredsställa alla ändå så det finns ingen anledning att oroa sig över att någon kanske inte är nöjd med ens storlek. Det är väl egentligen den mest viktiga insikten, det kommer alltid finnas människor som inte föredrar en själv och det kvittar för då är det bara att söka vidare tills man hittar någon som gör det. Och precis som en mindre penis kanske inte går hem hos alla tjejer så är det inte alls alla som vill ha en bamsing heller.