2010-09-30, 23:51
Medlem
noonesnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosan112
Ska jag ta det som en komplimang av "Den stora och ENDA kukstorlekstråden (Om stora och små snoppar, alltså)" största kommentator?

Tackar isf

Nej, det var ingen komplimang, det var en order.
Citera
2010-09-30, 23:55
Medlem
noonesnames avatar
Citat:
Så viktig storleken är för killar så är det klart att tjejen säger så. 15-16 är normal längd

Det finns inga säkra undersökningar att titta på. Och de som finns har kommit fram till (om jag inte missminner mig helt) att 90% av alla män hade ca13-19cm långa.
Citera
2010-10-01, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noonesname
Det finns inga säkra undersökningar att titta på. Och de som finns har kommit fram till (om jag inte missminner mig helt) att 90% av alla män hade ca13-19cm långa.

Massor av undersökningar av kondomföretag m.m som har gjort undersökningar där dom flesta resultat ligger mellan 15-16 i medel. 100 % av männen har mellan 1 mm- 56 cm med
Citera
2010-10-01, 00:47
Medlem
noonesnames avatar
Citat:
Massor av undersökningar av kondomföretag m.m som har gjort undersökningar där dom flesta resultat ligger mellan 15-16 i medel. 100 % av männen har mellan 1 mm- 56 cm med

Men du kanske skulle ta och bläddra bak några sidor här i tråden och vidga dina vyer.
Citera
2010-10-01, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noonesname
Men du kanske skulle ta och bläddra bak några sidor här i tråden och vidga dina vyer.

Vet inte om Fb kan representera något medel. Men enkelt sagt då 15-16 är medel så för varje 20 cm bit kuk så finns det en 12 cm kuk. För varje 25 cm finns det en 5 cm enkelt sagt. Vi har olika storlek och tur är väl det. Storleken är för syns skull inte för känslan(vet jag ju inte iofs men det låter bra)

Summerar så här: Ta din längd delat på 10. Då kan väl dom flesta vara nöjda. Och va fan kolla på en tumstock, 2,3 cm hit eller dit är ju ingeting.
Citera
2010-10-01, 03:46
Medlem
asså vad är det minsta ni tjejer har varit med om och bad tycker ni är litet i kuk storlek?
Citera
2010-10-01, 07:01
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Vet inte om Fb kan representera något medel. Men enkelt sagt då 15-16 är medel så för varje 20 cm bit kuk så finns det en 12 cm kuk. För varje 25 cm finns det en 5 cm enkelt sagt. Vi har olika storlek och tur är väl det. Storleken är för syns skull inte för känslan(vet jag ju inte iofs men det låter bra)

Summerar så här: Ta din längd delat på 10. Då kan väl dom flesta vara nöjda. Och va fan kolla på en tumstock, 2,3 cm hit eller dit är ju ingeting.

Skön logik... Så för varje 30 centimetare det finns där ute så finns det även en 0 cm'are? Och för varje 31 cm'are det finns så finns det även någon med -1 cm i storlek?
Citera
2010-10-01, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Skön logik... Så för varje 30 centimetare det finns där ute så finns det även en 0 cm'are? Och för varje 31 cm'are det finns så finns det även någon med -1 cm i storlek?

Behöver inte köra hardcore på den teorin
Citera
2010-10-01, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl

Med andra ord; för varje 31 cm'are det finns så finns det en tranny.
Citera
2010-10-01, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Vilken omkrets?
Ca 13,5 cm. Även där får man ju känslor av mindrevärde när man läser om de minimum 15 cm som ska uppnås för allmänhetens godkännande. Men precis som med längden så är det inget fruntimmer som hittills har klagat. Även där tvärtom, faktiskt. Jag har upplevt framstönade kommentarer som "vilken jävla kuk du har", "du fyller ut mig så jävla bra" och diverse andra trevligheter som förgyller ens kväll. Och intressant att notera är att när jag och min dåvarande tjej besökte en porrbutik i England så köpte vi den näst största dildon i hela affären - och det fanns MÅNGA dildos där inne, believe me - och när vi kom hem så mätte jag i min fåfänga omkretsen, fullt övertygad om att min egen apparat inte ens var i närheten. Men jodå, det var den. Den var t.o.m. tjockare!

Citat:
Eller när tjejen frågar om jeansen är fina. Vad fan ska man säga? Om man säger att dom är fula så bölar dom. Man måste säga att dom är jättefina. För säger man dom är väl ok, normala så bölar dom då med. Så man säger just att dom är jättefina för att slippa bölet och så viktigt är det ju inte tycker man. Ringer det någon klocka i jämförelsen?
Jag förstår din poäng, men grejen är den att jag har inte alltid fiskat efter kommentarer. Jag brukar försöka undvika att ställa ledande frågor, just eftersom jag är rädd för att svaret ska bli oärligt. Jag vet att många tjejer även har komplex för sina brösts storlek, men jag skulle aldrig få för mig att på egen hand utbrista "shit vilka stora pattar du har" till någon med normalt stora, helt spontant, helt utan att hysa några större känslor eller empati för henne (one night stand, t.ex.). Om jag släpade hem någon med D-kupa så hade jag nog fällt en sån kommentar, men om det är en tjej med normala B- eller C så hade jag nog isåfall sagt något annat, exempelvis, "vilka snygga bröst", eller "vilka sexiga bröst", etc. Men inte "stora".
Senast redigerad av Kada 2010-10-01 kl. 13:50. Anledning: stavade fel
Citera
2010-10-01, 17:24
Medlem
JohnDolmess avatar
Kada, kommentarerna/berömmet gills inte om man bara knullar små tajta asiatiskor;-)
Citera
2010-10-01, 19:32
Medlem
@ Kada 16 x 13.5 cm måste du själv förstå att du omöjligtvis kan ha haft den största kuken som dina erövringar har skådat? i tum blir det 6,4 x 5,4. Du hamnar då på fitthåret på satisfying efter enjoyable på denna skala http://2.bp.blogspot.com/_Y7z_s29Hpl0/TB6PSF0hP0I/AAAAAAAABNs/bgJV5nh31EY/s1600/penis_size_preference_chart1.gif

I helt fel ända om du ska ha en enorm "lillkada". Du har fortfarande lite över snitt enligt mätningarna men någon bjässe är det ju inte

Antingen har du bara varti i Asien och gjort erövringar och gått in på en dvärgporrbutik eller så mäter du helt jävla tokigt fel. Säker att du inte har 16 tum lång och 13.5 tum i omkrets Det skulle varit kungarna av FB balle. Något fel gör du eller så vet i fan vad för brudar du drar hem och vilka affärer du besöker. Men visst dildos är inte så stora, dom brukar väl vara 13-15 cm och rätt smala. Sen bakom ett skynke finns halvmeters dildon med en omkrets som skulle få en porrskådis att darra.
Senast redigerad av tjosan112 2010-10-01 kl. 19:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in