Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Vilken omkrets?
Ca 13,5 cm. Även där får man ju känslor av mindrevärde när man läser om de minimum 15 cm som ska uppnås för allmänhetens godkännande. Men precis som med längden så är det inget fruntimmer som hittills har klagat. Även där tvärtom, faktiskt. Jag har upplevt framstönade kommentarer som "vilken jävla kuk du har", "du fyller ut mig så jävla bra" och diverse andra trevligheter som förgyller ens kväll. Och intressant att notera är att när jag och min dåvarande tjej besökte en porrbutik i England så köpte vi den näst största dildon i hela affären - och det fanns MÅNGA dildos där inne, believe me - och när vi kom hem så mätte jag i min fåfänga omkretsen, fullt övertygad om att min egen apparat inte ens var i närheten. Men jodå, det var den. Den var t.o.m. tjockare!
Citat:
Ursprungligen postat av tjosan112
Eller när tjejen frågar om jeansen är fina. Vad fan ska man säga? Om man säger att dom är fula så bölar dom. Man måste säga att dom är jättefina. För säger man dom är väl ok, normala så bölar dom då med. Så man säger just att dom är jättefina för att slippa bölet och så viktigt är det ju inte tycker man. Ringer det någon klocka i jämförelsen?
Jag förstår din poäng, men grejen är den att jag har inte alltid fiskat efter kommentarer. Jag brukar försöka undvika att ställa ledande frågor, just eftersom jag är rädd för att svaret ska bli oärligt. Jag vet att många tjejer även har komplex för sina brösts storlek, men jag skulle aldrig få för mig att på egen hand utbrista "shit vilka stora pattar du har" till någon med normalt stora, helt spontant, helt utan att hysa några större känslor eller empati för henne (one night stand, t.ex.). Om jag släpade hem någon med D-kupa så hade jag nog fällt en sån kommentar, men om det är en tjej med normala B- eller C så hade jag nog isåfall sagt något annat, exempelvis, "vilka snygga bröst", eller "vilka sexiga bröst", etc. Men inte "stora".