Citat:
Ursprungligen postat av
Wooqiprwo
Är det bara kukkunskap ni är intresserade av eller?
Mick Jagger är just nu högaktuell då han är ute på turné med Rolling Stones, han är ej avliden med andra ord.
ONT: Det sjuka är att min kuk ser större ut än era trots att jag har mindre mått.
Intressant det här med kukar. Eller hur, vän. En köttig kuk i slakt tillstånd kan se mer imponerande ut än en i erigerat tillstånd som är lång & smal. Tjejer är ytliga & blir därför mer kåta på små men köttiga kukar, iaf rent visuellt. Själv har jag en rejäl köttbit.
Sedan handlar det så klart om teknik. Med rätt teknik kan även du, med liten kuk, stimulera en kvinna.

Jag är bra på både teknik & stimulans + att jag är välhängd. Tjejer.brukar gilla både mig & min kuk. Jag har sexappeal deluxe brukar dom säga.
Ibland kan muskler & solbränna kpmpensera liten kuk. Jag har även det, alltså muskler & solbränna. Man kan säga att jag är en fulländad sexatlet i många fall även om jag numera väljer gymmet framför fitta liksom. Men min kuk är omtyckt ska du veta, that's for sure.
Btw, mick jagger får inte knulla pga sin kuk utan sitt kändisskap. Han har ingen mikropenis men kanske ngt under medel. Hört via rykten att han har ca 7-8 cm i erigerat tillstånd. Men han ska tydligen ha utvecklat en teknik för detta & avslutar inte sitt samlag förrän kvinnan (& ibland mannen enligt rykte) är nöjd liksom.