Citat:
Ursprungligen postat av yokohama
Du kan leta själv om du vill, men det var inga varningar eller banningar bara ut. Jag hette Ignatius tidigare. Kolla även tråden medlemsnamn i detta forum.
Har även frågat hur det kan komma sig att thompa är tillbaka medan jag som höll med honom åkte ut. Inget svar.
OK! Jag har kollat lite snabbt och en bit ner kommer mitt svar. Iom att jag är en jävel på att leta och samtidigt en snäll fan så gjorde jag letarjobbet åt dig ang Thompa. Du hittar svaret i den här tråden:
http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=90605&page=2&pp=15&highlight=Thom pa
Nu till den här tråden!
Citat:
Ursprungligen postat av Libido
Varför skulle han behöva bevis till det tror knappast han skulle påstå något sådant bara ur tomma intet tycker du ska lägga ner din bror-duktig attityd.
Det är just det här jag vill komma fram till att när kritiker inte vågar länka så finns det inget att länka till. Se nedan "sanning"! Och du! Jag har just börjat min brorduktigbana så du får nog vänja dig.
I tråden
Nux blöjarmé åker ut inleder admin med att ganska tydligt ange spelreglerna tycker jag. Så här skriver admin bl.a:
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Gänget kring Thompa, Nuxvomica och allt vad de nu heter är för sorgliga. ..........
..... Alla wannabees som postar försvar av dessa töntar inom de närmaste dagarna åker ut. Dessa inlägg räknar jag som trams.
admin
Ganska snart efter det så kliver yokohamas tidigare nick Ignatius in och testar om admin håller vad han skriver inledningsvis. Testar gör han mycket tydligt med bl.a. följande ord:
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius
.......... Med andra ord så håller jag med tompa i de inlägg som skrivits i denna tråd. Kvalificerar det mig till en utestängning?
Det är härligt med yttrandefrihet! ...
...Att admin inte har så mycket livserfarenhet märks i typ vart annat inlägg. Den andra hälften består av tramsvarianter där det enda som står är att han inget vill säga. *suck*
Döm om allas förvåning när Ignatius kastades ut i kylan omgående.
Nä du yokohama! Det där överensstämmer väl inte riktigt med hur du beskrev det tidigare i den här tråden?
Citat:
Ursprungligen postat av yokohama
Blev själv bannad då admin menade att om man höll med thompa (oavsett vilket av dennes 2000 inlägg) så blev man utslängd. jag drog mig till minnes att jag nog hållt med denne figur vid något tillfälle och belv genast utslängd.
Har man inte mer stake än att man måste hitta på sanningar så ger iaf inte jag mycket för den personen. Sorry yokohama, men så funkar jag.