2004-01-05, 19:38
Medlem
bomba_usas avatar
Hur går det här med "befodringar" på flashback till? Vem är det som bestämmer vilka som ska få bli senior members eller moderatorer egentligen? Vilka är det som får bli det? Har alltid undrat.
Citera
2004-01-05, 19:44
Medlem
CrazyCopKillers avatar
du blir befodrad till toalet chefen
Citera
2004-01-05, 19:45
Medlem
En dag i veckan har alla vi moderatorer ett sammanträde där vi får dela ut svarta och vita kameler till högst två (egenvalda) medlemmar.
Den som får flest vita stiger i rang medans de med flest svarta sjunker i rang och ibland slumpmässigt varnas.

nej men seriöst, post counten
Citera
2004-01-05, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel
nej men seriöst, post counten
jasså? då ligger jag rätt nice till med över 1000inlägg sedan november2003??
Citera
2004-01-05, 19:51
Bannlyst
Man får ju inte glömma att man måste ha "rätt" åsikter också... Samt en vilja att underordna sig...

// Roger P.
Citera
2004-01-05, 20:00
Bannlyst
Det är många faktorer som spelar in:

Att personen är seriös--90% av personens inlägg ska helst inte bestå av trams--och klarar av att vara opartisk (så långt som möjligt).

Att personen kan något om ämnet, i de fall där det är tillämpbart. En moderator för "Vapen & militär" som var vapenvägrare och aldrig sett ett handeldvapen utom på film är kanske inte så bra.

Att personen besöker forumet ofta--det är inte bra om ett forum står utan moderator i en vecka.
Citera
2004-01-05, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
jasså? då ligger jag rätt nice till med över 1000inlägg sedan november2003??

Ja, fast sen var det ju det där med trams...
Citera
2004-01-05, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Ja, fast sen var det ju det där med trams...
hehe okey..

edit: jag fick ett PM igår från en stackars användare som tycker jag skriver för mycket.. a just det trams, och han bad mig att sluta att skriva i trådarna som jag inte har något att tillägga i, eftersom han bad så snällt, och det verkade nästan synd om honom faktist, så ska jag se vad jag kan göra för att bättra mig..
Citera
2004-01-05, 20:04
Bannlyst
Citat:
Att personen är seriös--90% av personens inlägg ska helst inte bestå av trams

Med andra ord all kritik som riktas mot ledningen... Där faller thompa, sursomfan, jag själv och BOozer bort...

Citat:
och klarar av att vara opartisk (så långt som möjligt).

Där faller IDF bort...

// Roger P.
Citera
2004-01-05, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Med andra ord all kritik som riktas mot ledningen... Där faller thompa, sursomfan, jag själv och BOozer bort...

Tar du inte dig själv på lite för stort allvar nu? När fan var du kritisk mot ledningen sist? Då menar jag riktigt kritisk, nära varing eller banning...
thompa och BOozer passar in. Du är lååångt ifrån...

Kan vara dags att komma ner på jorden igen...
Citera
2004-01-05, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_x
Tar du inte dig själv på lite för stort allvar nu? När fan var du kritisk mot ledningen sist? Då menar jag riktigt kritisk, nära varing eller banning...
thompa och BOozer passar in. Du är lååångt ifrån...

Kan vara dags att komma ner på jorden igen...

Nä, Du har rätt... Det är aldrig bra att ta sig själv på för stort allvar... Då blir man bara tråkig...

// Roger P.
Citera
2004-01-05, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Nä, Du har rätt... Det är aldrig bra att ta sig själv på för stort allvar... Då blir man bara tråkig...

// Roger P.
Det var ju precis vad jag tänkte!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här