• 1
  • 2
2009-10-02, 01:28
Medlem
TechoNisses avatar
(vet att folk kommer att säga att man dör osv av Butan-gas(tändar gas) men jag har inte gjort de och tror nog inte jag kommer att göra de heller.. så inga sådana post tack)

Vill skriva av mig då jag inte kan förklara mina starka Hallisar för mina vänner då det är svårt att förklara dom när dom inte har en aning om vad jag pratar om.. Jag startade med att köra lite Gas förra veckan och fick små hallisar av de.. Sedan så köpte ja en till Tändargas flaska för att kolla om de blir roligare att kolla på film när man är "hög" på gas.. Har suttit hemma 2 dagar kollat på 2 olika filmer och fått starka Hallisar av dom filmerna.

Ok det är inte så läskiga Hallisar men Hallisarna kommer in i mitt rum och stökar till så som min hjärna reagerar på de.. Satt igår och kollade på en film som hette Ninja Death 2 på Joost.com och efter en stund när jag gasat mig själv så börjar jag se i filmen att det kommer fram 10 olika döskallar som är röda,gröna,gula och blåa, jag som är hela jävla borta tror att det ingår i filmen och kollar vidare.

Senare i filmen så hör jag ett ljud där en person säger till huvud personen ("You are high stop gasing your self!") dum som jag är tror jag fortfarande det är i filmen, och kollar vidare. Sen så märker jag att jag sitter upp i min säng (då jag har en bärbar dator jag kollar filmen på) och pratar med en tjej som är i mitt rum, hon säger att jag ska passa saken till henne så hon kan boffa lite.. jag kastar korken till henne och tror av ren förvåning om att jag kastat flaskan till henne, och helt plötsligt är hon borta...

Här om dagen när jag satt i min bil och väntade på min kompis så satt jag o boffade lite, det var ganska mörkt, men man såg tydligt och bra alla saker som finns och åker förbi även om man är hög, helt plötsligt åker det förbi en svart Volvo var av jag reagerar på dennes bakljus bromsar, jag kollar mot bilen och ser en avlång bil som om den bara vore 1 meter tjock och 10 meter lång, blir lite förvånad och kollar sedan tillbaka mot min polares hus,

och märker en underlig sak över att jag sitter i en annan bil =O. Jag kollar runt lite medans jag sitter kvar i bilen och märker att jag sitter i en Moped-bil helt plötsligt, jag kollar runt i bilen och den har bara 2 säten och det är skuggade rutor, jag blir rädd av chocken då jag inte vet var min bil är, och slutar boffar i drygt 2 minuter, sen blundar jag och kollar igen. Då sitter jag i min bil igen

Någon som har fått sådana här knäppa hallisar på gas någongång och hur kan man bli av med dom när man boffar?

(vill inte ha svar som ni säger "Sluta boffa", "Gas är farligt" )

Mvh TechoNisse
Citera
2009-10-02, 01:33
Medlem
Fugazjis avatar
du vill inte ha det svar som du beh;ver, paja inte din hj'rna f;r mkt nu
Citera
2009-10-02, 01:55
Medlem
Gambinas avatar
Det är såna hallisar man får när man boffar gas, man kan inte komma undan dom.
Citera
2009-10-02, 09:11
Medlem
Bullsquids avatar
Man kan ju alltid använda sej av lustgas ist så slipper man paja hjärnan?
Antar att hallisarna borde vara rätt lika
Citera
2009-10-02, 10:12
Medlem
Dolcontinas avatar
Men Jesus...

Du vill inte ha hallisar men du vill inte höra att du ska sluta boffa. Hur ska vi då lösa det här?
Citera
2009-10-02, 13:32
Medlem
warp10s avatar
kan du inte fixa nått bättra att leka med än gas, det blir billigare i längden
Senast redigerad av warp10 2009-10-02 kl. 13:34.
Citera
2009-10-02, 14:04
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warp10
kan du inte fixa nått bättra att leka med än gas, det blir billigare i längden
som vadå vill ju inte betala 500 kr för en 5:a Hasch och har inga kontakter som säljer annat billigt..

Citat:
Man kan ju alltid använda sej av lustgas ist så slipper man paja hjärnan?
Antar att hallisarna borde vara rätt lika
Var får man tag på lustgas då?
Citat:
okej=/ dom är ju soft men det blir ju jobbigt i slutändan=O
Citera
2009-10-02, 14:18
Medlem
warp10s avatar
okej :/, funderat på att beställa något på nätet då? eller vanlig jävla alkohol :P

lustgas hittar du hos tandläkarn så det e bara att sno en
Citera
2009-10-02, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av warp10
okej :/, funderat på att beställa något på nätet då? eller vanlig jävla alkohol :P

lustgas hittar du hos tandläkarn så det e bara att sno en
Eller handla online, tjyv... (dock tycker jag inte synd om man tar av tandläkaren då de rånar en själv med deras jävla överpriser...högkostnadsskydd ska de va)
http://www.pgw.se/?utm_source=flashb...m_campaign=pgw
Citera
2009-10-04, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gambina

Håller med, du är inne i ett moment 22, boffa men inte få "naturliga" konskvenser av vad du gör !
Citera
2009-10-04, 20:24
Medlem
Evil-AnAnAss avatar
Nu är jag ingen moralkärring men seriöst, hur fan tänker du om du kör bil gasad? Du har ju redan sagt att du inte kan skilja verklighet från hallisar...

Du får gärna fortsätta med butan och div gaser, det är ju ditt liv och dina celler. Tycker dock inte att du ska låta andra människor sväva i fara för att du har en förkärlek till att boffa.
Citera
2009-10-04, 20:29
Medlem
Kan du förklara exakt hur du gör när du boffar? För jag har aldrig någonsin fått hallisar av att boffa bara blivit rejält borta som i en dröm i nån minut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in