2012-06-28, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Det kanske är på det viset, då är det bara att gratulera. Men det låter galet mycket även ur ett företagsekonomiskt perspektiv. Jag har varit i Vegas några gånger, vilka klubbar lirar han på? Dom flesta är inte sådär gigantiskt stora. Jag har varit på en större konsert på MGM Grand vilket var hyfsat stort, det finns säkert fler sådana ställen. Men där var det ju läktare och grejer. Klart han vill skryta lite och hypa sig själv, men att han får 700 000 för ett klubbgig (vi snackar inte någon stadium eller Ibiza) skulle inte jag satsa pensionsförsäkringen på.

Fast 700 000 är inte jättemycket för en topp 10 DJ som pumpar ut hits. Dessutom är hans musikgenre inne just nu. Jag var nästan säker på att han tjänade över en miljon på varje gig.
Citera
2012-06-28, 13:23
Medlem
Någon som har en fungerande videolänk till SHM - Madison Square Garden streamen?
Citera
2012-06-28, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektpolitiskt
Ja, du säger i princip att orsaken till att de är så framgångsrika är pga deras skivbolag. Frågan blir då, varför tror du att just dessa personer har ett skivbolag att luta sig tillbaka på, och inte vilken random svensk som helst?

Herregud.. jag syftar på att de är signade hos EMI, världens 4e största skivbolag.. inte deras egna labels
Citera
2012-06-28, 22:08
Medlem
Hur kan man vara säker på att få tag på äkta SHM biljetter framförallt VIP biljetterna, såhär efter att ticnet sålt slut och jag inte fått tag på några? Förstår var det finns men vet inte hur jag ska kolla äktheten...
Citera
2012-07-01, 15:23
Medlem
NeverArounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivey
Har inte råd med 600 spänn? Kan man vara så fattig?
Japp det kan man.
Citera
2012-07-05, 14:46
Medlem
TomRiddlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Du som är 12 år gammal kommer väl tids nog lära dig att det inte är stereotypen av folk som diggar electro/house

Det finns bara ett band som härskar inom electro och det är The Chemical Brothers. I viss mån David Guetta om man lyssnar på hans gamla låtar.
Citera
2012-07-05, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomRiddlle
Det finns bara ett band som härskar inom electro och det är The Chemical Brothers. I viss mån David Guetta om man lyssnar på hans gamla låtar.
Jasså? Det säger du. Tips på någon bra gammal guetta då?
Citera
2012-07-06, 13:20
Medlem
TomRiddlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Jasså? Det säger du. Tips på någon bra gammal guetta då?

http://www.youtube.com/watch?v=Zv9fkgMLlAo&feature=related
Citera
2012-07-06, 18:15
Medlem
discomusens avatar
Till alla som snackar om Angello och hans knarkrykte:

– Både jag personligen och hela Swedish House Maffia vet exakt vad droger innebär, vi har testat allt och sticker inte under stolen med det, men det är inget vi gör en grej av. Det är därför jag irriterar mig som fan på en snubbe som Kleerup som kör sitt jävla knarkrace, sade Axwell i intervjun i magasinet King.
Citera
2012-07-07, 18:45
Medlem
SuperBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomRiddlle
http://www.youtube.com/watch?v=Zv9fkgMLlAo&feature=related

Det är väl en vis Garraud som har producerat hans äldre låtar?
Citera
2012-07-10, 16:20
Medlem
TomRiddlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperBoo
Det är väl en vis Garraud som har producerat hans äldre låtar?

Ingen aning!
Citera
2012-07-14, 17:20
Medlem
Mantisss avatar
Troligtvis så spelar dom den nya låten ikväll. Fett taggad yao sho bre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in