Citat:
Ursprungligen postat av mickepickepö
Är det något tecken på att man har lyckats? Att spela i en hockeyarena? Hör av er när de spelar på Wembley och fyller arenan några dagar i rad, då är man stor.
De är inte ens några artister, de är PRODUCENTER för satan. Att de får "spela" live över huvud taget är ett mysterium som bara Blogg-generationen kan svara för. Riktiga musiker måste slå sig för pannan när de hör talas om sånt här...
"Riktiga musiker"
Vet du vad en riktig musiker är för mig? Det är en person som skapar musik som
jag tycker är bra. Jag förstår inte varför man inte skulle vara en riktig musiker för att man skapar sin musik digitalt. Det är typ som att säga att en keyboard inte är ett riktigt instrument. Dessutom, så är de både musiker
och producenter. Hur många av dina "riktiga musiker" mixar och mastrar sina låtar själv?
Och anledning till att de får spela live är att det är mer ös på deras konserter än vad dina gamla rockgubbar någonsin kommer skapa. Jag föreslår att du kollar från 2:50 och framåt på
denna video när de spelar så kanske du förstår lite bättre.
Hatar verkligen sådana människor som tycker att deras egen musiksmak är "riktig musik" och klankar ner på allt annat.