2011-09-24, 01:38
Medlem
HejAntons avatar
Citerar mig själv ifrån Housetråden.
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Helt seriöst, vad hade ni förväntat er? Självklart är det inget speciellt stort, tror ni inte de hade försökt få ut det till fler människor så att hela världen satt och F5'ade deras hemsida värre än om vi DDOsat den. Det var antingen detta (spelningar) eller ett datum för release på Antidote eller vad nu låten med Knife Party ska heta. För tillfället så har jag ren och skär avsky för både Knife Party och SHM, pengakåta äckel som horar ut sin artistsjäl för extra pengar.
Citera
2011-09-24, 01:40
Medlem
Hossejns avatar
Citat:
Citerar mig själv ifrån Housetråden.

Dom sitter redan på svarta express kort så pengar är nog i skrivande stund inte allt.
Citera
2011-09-24, 01:44
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hossejn
Dom sitter redan på svarta express kort så pengar är nog i skrivande stund inte allt.
Så du menar att man inte kan få nytta av ännu mer pengar? Man kan ha finare hus, finare bilar, flera bilar, finare kläder, finare flyg. Du kan få allting bättre med mer pengar, man kan alltid få mer och människan kommer alltid vilja ha mer.

Vad tror du dem gör detta för då?
Citera
2011-09-24, 01:58
Medlem
Hossejns avatar
Citat:
Så du menar att man inte kan få nytta av ännu mer pengar? Man kan ha finare hus, finare bilar, flera bilar, finare kläder, finare flyg. Du kan få allting bättre med mer pengar, man kan alltid få mer och människan kommer alltid vilja ha mer.

Vad tror du dem gör detta för då?

Nytta av mer pengar tror jag är helt fel sätt att uttrycka sig på. Självklart så kan man alltid ha mer pengar. Det är bara att kolla på hur världen ser ut. Sen när man kollar på hur dessa killar är som personer så vill dom väl ha 30" på någon flådig amerikansk SUV. Men jag har väl ändå någon tanke på att de gör det för att det är kul.
Citera
2011-09-24, 02:07
Medlem
soscagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hossejn

Det är oftast dom med mest pengar som horar ut sig mest
Citera
2011-09-24, 03:33
Medlem
MBFIMGs avatar
Årets överhype.
Citera
2011-09-24, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soscagon
Det är oftast dom med mest pengar som horar ut sig mest

Eller dom som jobbar hårdast. Jävla drägg.
Citera
2011-09-24, 04:06
Bannlyst
Såhär är det alltid med SHM, bygger upp värsta förväntningarna för en... konsert? Äsch, välkommen till SHM.
Citera
2011-09-24, 04:59
Medlem
Jag hade gärna velat att Avicii och SMH gjorde en fet låt tillsammans.

Tänk er Avicii ft swedish house mafia.

Tror ni det hade funkat?
Citera
2011-09-24, 05:03
Medlem
tror avicii hade gjort sjukt mkt för sweidh house mafia
Citera
2011-09-24, 05:58
Bannlyst
Så förbannat överhypat så det blir töntigt
Citera
2011-09-24, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basfiol
Jo... Ny låt är helt klart det mest troliga.. Men har inte hört något om att de varit i studion tillsammans eller så? Någon som har någon slags källa på vad som är på gång? Bara det inte är ett jävla samarbete med Guetta...

Nej, att Avicii skulle ansluta till gruppen verkar mycket osannolikt. Föreslog honom bara för han är svensk...

De har ju den senaste veckan spammat på facebook och twitter att de är på en "10 day lockdown in the studio"... de är i studion allihopa! För 6 min sedan twittrade Angello "Amazing studio session with the boys !! Can't wait to share this one. @Axwell @TheRealIngrosso @swedishousemfia .... SA"

ONT: vi verkar ha rett ut vad som kommer att hända?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in