2012-11-05, 19:50
Medlem
Hejsan, jag köpte min biljett på X och har försökt luska fram så mycket info som möjligt om en standardbiljett (18 år) har garderob inkluderat? Är väldigt osäker. Vill inte posta länken pga moderatormedd ang annonsering.

Någon som vet? Tack!
Citera
2012-11-05, 20:31
Medlem
maribs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannnes
Hejsan, jag köpte min biljett på X och har försökt luska fram så mycket info som möjligt om en standardbiljett (18 år) har garderob inkluderat? Är väldigt osäker. Vill inte posta länken pga moderatormedd ang annonsering.

Någon som vet? Tack!

Du kan köpa din 18+ biljett med eller utan garderob. På min står det att jag har garderob. Det bör stå på din också.
Citera
2012-11-11, 22:33
Bannlyst
Kommer åka ner till Australien runt slutet av Januari, och såg att dom kommer ha en spelning i Sydney den 2:a februari. Någon som vet om det kommer att gå och få tag i biljetter här ifrån Sverige till konserten?
Citera
2012-11-21, 04:00
Medlem
Så överdrivet hypat "band", det gapas om genier? Dom har varit aktiva i ca 7 år, har väl typ 5 så kallade hits resten är remixer på deras egna och andras låtar.
Senast redigerad av flashtracks 2012-11-21 kl. 04:37.
Citera
2012-11-21, 19:48
Medlem
När gjorde en svensk musikakt senast det Swedish House Mafia nu gjort?

Ja... När (om någonsin) gjorde en svensk det Swedish House Mafia nu lyckats med, nämligen att sälja slut en nationalarena 3 dagar i rad i Sverige?

Jag tänkte på hur otroligt många det är som kommer gå att se en av våra största musikexporter för tillfället imorgon, på fredag och på lördag. Det var då det slog mig. Har detta någonsin hänt förut?
Citera
2012-11-21, 20:19
Medlem
gocatgos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dildostar
Ja... När (om någonsin) gjorde en svensk det Swedish House Mafia nu lyckats med, nämligen att sälja slut en nationalarena 3 dagar i rad i Sverige?

Jag tänkte på hur otroligt många det är som kommer gå att se en av våra största musikexporter för tillfället imorgon, på fredag och på lördag. Det var då det slog mig. Har detta någonsin hänt förut?

Inte vad jag vet. Men Kent och Gyllene Tider har iaf sålt slut på Stadion. Kanske hade de kunnat köra fler kvällar slutsålt?
Citera
2012-11-21, 20:20
Medlem
ViktorV1s avatar
Kanske inte sålde slut en nationalarena 3 dagar i rad men ABBA var och är fortfarande inte så pyttesmå.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_music_artists
Citera
2012-11-21, 20:23
Medlem
Dimaks avatar
Inte Svensk band men utländska , dock tror jag inte 3 då de turnerar världen om!
Citera
2012-11-21, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktorV1
Kanske inte sålde slut en nationalarena 3 dagar i rad men ABBA var och är fortfarande inte så pyttesmå.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_music_artists

Abba var det första band jag kom att tänka på också, men tror inte de gjorde nått liknande back in the days faktiskt, vilket jag kan tycka är konstigt.

Varför är det så poppis nu för tiden? Bättre marknadsfört? Svårare att sälja plattor och bättre pitchat mot konserter?
Citera
2012-11-22, 12:03
Medlem
Timpsiiis avatar
Visst är det som SMH har åstadkommit ganska häftigt, vissa låtar är bra men "genier" vet jag inte om man ska kalla dem? Väldigt överhypat! Sen att man hör överallt "DE SÅLTE UT MSG", jaha... MSG tar ca 20k pers vid ett gig, det är inte så mycket folk för en spelning att bli upphetsad över Eller?
Citera
2012-11-22, 13:23
Medlem
Bret-Harts avatar
Vad är det som är så speciellt med 3 människor som står bakom sina maskiner och vevar med armarna till publiken,helt oftattbart,hade det varit kraftwerk hade jag förstått men........
Citera
2012-11-22, 19:54
Medlem
Hoppas folket som drar på SHM ikväll och i helgen skänker en tanke och tacksamhet till Denniz pop som la mer än bara grunden till den populära dansscenen som råder nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in