2012-09-24, 17:32
Medlem
Kan Tomorrowland 2013 vara sista spelningen tro? Skulle vara RIKTIGT sjuk om det var så ...

Det här ligger på tomorrowlands youtube sida och headern på deras facebook sida ser man shm:s "prickar" tillsammans med detta årets mainstage.

De ska ju köra i Antwerpen som i princip är den närmsta större staden till tomorrowland, så det kanske är falskt alarm? :S
Citera
2012-09-24, 20:33
Medlem
maribs avatar
Detta var ju surt. Det sades att 24 nov skulle vara sista...
Citera
2012-09-24, 23:32
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marib
Detta var ju surt. Det sades att 24 nov skulle vara sista...
Haha, nej det har det inte sagts. Det som har sagts är att 24nov skulle vara sista spelningen i Sverige.
Citera
2012-09-25, 01:26
Medlem
BrainDrills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Haha, nej det har det inte sagts. Det som har sagts är att 24nov skulle vara sista spelningen i Sverige.

Deras sista någonsin va det väll? Då kan dem ju lika gärna säga att det är deras första med då de aldrig har lirat i sverige innan...?
Citera
2012-09-25, 02:27
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDrill
Deras sista någonsin va det väll? Då kan dem ju lika gärna säga att det är deras första med då de aldrig har lirat i sverige innan...?
Nope.
Citera
2012-11-02, 00:10
Medlem
zorkifys avatar
Swedish House Mafia - VIP 20+

Tjenare!
Tänkte bara höra om det är någon som vet, min polare har fått 2 biljetter till VIP sektionen på Swedish House Mafia's konsert den 24:e November.

Hur noga tror ni att dem kollar åldern när man går in? För att han är 20 men jag är bara 19, så tror ni att man kan komma in ändå eller är det omöjligt?

Mvh zorkify
Citera
2012-11-02, 00:25
Medlem
Aldoes avatar
Jag tror att det är ganska strikt. Om du ser liten ut så kommer de förmodligen kolla upp dig. I värsta fall så kan du ju ta en bror/ systers legitimation, om du inte har någon så kan du alltid ta någon annan väns leg.

Förövrigt så förstår jag inte varför man betalar extra för en VIP-plats till musik som är menat att man ska stå på golvet och göra bläckfiskrörelser genom folkmassor.
Citera
2012-11-02, 00:36
Medlem
zorkifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldoe
Jag tror att det är ganska strikt. Om du ser liten ut så kommer de förmodligen kolla upp dig. I värsta fall så kan du ju ta en bror/ systers legitimation, om du inte har någon så kan du alltid ta någon annan väns leg.

Förövrigt så förstår jag inte varför man betalar extra för en VIP-plats till musik som är menat att man ska stå på golvet och göra bläckfiskrörelser genom folkmassor.

Ja förstår det lär ju vara så, enligt mig ser jag inte ut som 20 så blir ju lite svårt det där. Vad tror du om falskleg då är det något som kanske skulle funka?

Det håller jag verkligen med om men han hade ju som sagt fått dessa biljetter, och varför inte liksom hehe.
Citera
2012-11-02, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorkify
Ja förstår det lär ju vara så, enligt mig ser jag inte ut som 20 så blir ju lite svårt det där. Vad tror du om falskleg då är det något som kanske skulle funka?

Det håller jag verkligen med om men han hade ju som sagt fått dessa biljetter, och varför inte liksom hehe.

Falskleg lär funka ja, eftersom de kollar kvickt när de kollar eftersom så många ska in samtidiht
Citera
2012-11-02, 00:42
Medlem
zorkifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerpetualP
Falskleg lär funka ja, eftersom de kollar kvickt när de kollar eftersom så många ska in samtidiht
Aa precis de jag tänkte!
Men tror ni att dem kollar leg på allihop som du säger kommer det ju vara rätt många. Men det kanske dem gör för att vara säkra på att ingen under 20 kommer in.
Citera
2012-11-02, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zorkify
Aa precis de jag tänkte!
Men tror ni att dem kollar leg på allihop som du säger kommer det ju vara rätt många. Men det kanske dem gör för att vara säkra på att ingen under 20 kommer in.

haha ärlig talat? de skiter i, de kollar för att det är formalitet. är ditt sällskap ungt kan de kolla, annars gör de nog inte de

tips: sälj de och köp nya när de släpps på måndag
Citera
2012-11-02, 00:46
Medlem
zorkifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerpetualP
haha ärlig talat? de skiter i, de kollar för att det är formalitet. är ditt sällskap ungt kan de kolla, annars gör de nog inte de

tips: sälj de och köp nya när de släpps på måndag
Hehe tror du de?
För som sagt jag är 19 min polare är 20 år och det är 20 års åldersgräns så vet ju inte riktigt om dem släpper in mig. Skulle ju vara lite segt att åka dit och inte bli insläppt när man har biljett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in