• 1
  • 2
2009-10-01, 15:29
Medlem
Calico Jacks avatar
Vilken färg tycker ni är snyggast på en bil?
Vad tycker ni om den här färgen förresten?
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=307282
Citera
2009-10-01, 15:50
Medlem
Modnars avatar
Den där färgen var snygg. Men jag gillar mörka färger, mörkt blå eller svart ska det va.
Citera
2009-10-01, 15:51
Medlem
Tycker den lacken ser bra ut - på bilderna från salongen... Men hur den ser ut i dagsljus kan vara en annan historia.
Citera
2009-10-01, 15:55
Medlem
Carl Serungs avatar
Svart är snyggt men är ett helvete då det gäller minsta stenskott eller rispa...

Citera
2009-10-01, 15:58
Medlem
Väldigt svårt att säga, nya a4an är ju väldigt läcker i vitt, http://www.modifiedcars.com/car-show...to_Show/12.jpg

Säger något så tråkigt som att det beror helt på vilken bil

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Svart är snyggt men är ett helvete då det gäller minsta stenskott eller rispa...

Mm, har en svart bil, minsta tvättrepa syns så tydligt på den. MEN svart bil är läckert (om bilen är snygg i svart, vilket inte alla är)
Citera
2009-10-01, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Vilken färg tycker ni är snyggast på en bil?
Vad tycker ni om den här färgen förresten?
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=307282

Rosa
Citera
2009-10-01, 16:15
Medlem
Calico Jacks avatar
Personligen gillar jag mest mörka färger och svart är favoriten. Men som många redan säger, jäkligt svårt och hålla den lacken i tipptopp-skick.

Gillar även grå. BMW's Imolaröd är läcker också, annars är jag inte så mycket för röd. Men den nya favoriten är helt klart vit men då måste de kombineras med mörka eller svarta fälgar.
Citera
2009-10-01, 16:26
Medlem
Modnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Jo det är sant, men det kan det va värt?
Citera
2009-10-01, 16:36
Bannlyst
Brun eller Turkos ska det vara, pippugul funkar också prima.
Citera
2009-10-01, 16:36
Medlem
k0rv3ns avatar
Beror helt på bil.

En större bil gillar jag mörk. Svart eller mörkare blå. Dock även vit är riktigt snyggt på vissa bilar.
Lite mindre bilar så tycker jag rött kan vara snyggt.
Citera
2009-10-01, 16:52
Medlem
Sunners avatar
Rent generellt så finns det ett par färger som jag är svag för.
Metallicgrå t.ex, eller silver, de är ju snarast nyanser av varandra, passar bra på t.ex BMW 3-serien eller Porschar.
Vissa mörkare blå nyanser är jävligt snygga i metallic också, passar de flesta sedaner tycker jag, men särskilt BMW 5-serien.
Sedan finns det ju alltid den klassiska röda, passar vissa sedaner, typ Saab 9-5, samt givetvis Ferraris.

Svart har jag en hatkärlek till, jag tycker om färgen i största allmänhet, dock så är det lite turk-varning på svarta bilar, givetvis även beroende på vilken bil det rör sig om.
Vitt är tråkigt vilken bil det än gäller, och "maräng" är bara så fult att man vill spy, obegripligt att vissa köper bilar som är lackade med den.
Citera
2009-10-01, 17:27
Bannlyst
mörkgrön metallic är en av mina favoritfärger,har en opel i den kulören nu.

dock är det en nackdel med denna då det är bland de svåraste som finns att komma i närheten av om man måste lacka om delar pga skada.

blev påbackad för ett antal år sedan och de lyckades inte förrän på tredje försöket med min bakdörr
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in