2004-01-05, 14:20
Bannlyst
någon som vet om det finns en risk för detta? tex att man ser text i vågor osv, som en bieffekt? sen om det är en negativ bieffekt eller inte tåls väl o fundera lite över oxå.. :-p
Citera
2004-01-05, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
någon som vet om det finns en risk för detta? tex att man ser text i vågor osv, som en bieffekt? sen om det är en negativ bieffekt eller inte tåls väl o fundera lite över oxå.. :-p

Du har blivit som Obelix (han som trilla i grytan med trolldryck) du är ständigt påverkad av RC Vad för Rc pratar vi om? Du verkar trycka i dig ganska mycket
Citera
2004-01-05, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Du har blivit som Obelix (han som trilla i grytan med trolldryck) du är ständigt påverkad av RC Vad för Rc pratar vi om? Du verkar trycka i dig ganska mycket
5-meo-dipt.. det kanske har blivit lite mycke på sistone, men det är så tråkigt väder ute så jag har bara färgat vardagens tristess kan man säga.. 2c-e är nog favoriten ändå.
om vi säger så här, det är inte jag utan det är en kompis som undrar..
han säger att han inte kan vara påverkad fortfarande eftersom han inte har ränneskita, och att han kan kommunicera nästan helt normalt med vanliga människor, och det var över 4dagar sedan han trykte i sig senast.. stackarn..
Citera
2004-01-05, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
5-meo-dipt.. det kanske har blivit lite mycke på sistone, men det är så tråkigt väder ute så jag har bara färgat vardagens tristess kan man säga.. 2c-e är nog favoriten ändå.
om vi säger så här, det är inte jag utan det är en kompis som undrar..
han säger att han inte kan vara påverkad fortfarande eftersom han inte har ränneskita, och att han kan kommunicera nästan helt normalt med vanliga människor, och det var över 4dagar sedan han trykte i sig senast.. stackarn..

Han säger att han inte kan vara påverkad fortfarande eftersom han inte har ränneskita?
Fattar inte?

Angående biverkningar så kanske du ska kontakta någon forskare & få denna noterad
Det är ju forskningspreparat du leker med så

EDIT fattar nu.. du får rännskita när du knapprar RC
Citera
2004-01-05, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Han säger att han inte kan vara påverkad fortfarande eftersom han inte har ränneskita?
Fattar inte?

Angående biverkningar så kanske du ska kontakta någon forskare & få denna noterad
Det är ju forskningspreparat du leker med så

EDIT fattar nu.. du får rännskita när du knapprar RC
yupp, får ränneskita när jag knaprar 5-meo-dipt iallafall.. känns som man skiter rakblad.
forskare håller jag mig ifrån, det blir sån uppståndelse annars, och så finns ju risken att man blir lokalkändis.
Citera
2004-01-05, 17:43
Bannlyst
Du ska nog sluta med meo-dipt & allt vad det heter & bara ta det så du inte blir för jämnan
Citera
2004-01-05, 17:46
Bannlyst
haha den va bra.. =0) jo men du har nog rätt ändå.. man är ju inte mer än människa..
Citera
2004-01-05, 17:48
Medlem
nxstys avatar
Dom flesta hallucinogener kan ge HPPD (Hallucinogen Persisting Perception Disorder) dvs ständiga små hallucinationer. Jag har det men lider inte av det alls. Det är inget man märker om man inte tänker på det.

Här finns info:
http://www.hppdonline.com/
Citera
2004-01-05, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nxsty
Dom flesta hallucinogener kan ge HPPD (Hallucinogen Persisting Perception Disorder) dvs ständiga små hallucinationer. Jag har det men lider inte av det alls. Det är inget man märker om man inte tänker på det.

Här finns info:
http://www.hppdonline.com/
danke.. skönt o veta att man inte är ensam..

edit: bra sida med information..
gillade detta tipset mycke:
Citat:
Stop thinking about your symptoms; don't stare at blank walls
Citera
2004-01-05, 17:56
Bannlyst
Kanske skulle klistra denna tråd så 14isar får se den
Citera
2004-01-05, 19:05
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag har hört om ett par personer som fått permanet förändrad syn av svamp, och foxy är ju ganska likt till effekten...
Citera
2004-01-05, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jag har hört om ett par personer som fått permanet förändrad syn av svamp, och foxy är ju ganska likt till effekten...
jag har iofs bara tagit svamp en gång. och då i benzo-påverkat tillstånd, så jag kommer inte ihåg så mycket, men jag har hört efteråt att jag bara satt stilla och mumlade för mig själv, fastän vi hade en konversation typ.. sen ställde jag mig upp och pratade med mina fötter.. sån blir jag inte på foxy. hehe som tur e..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in