Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
Jag skulle gissa att det beror på att folk som är under 18 9/10 gånger är efterblivna fån.
Och du känner alla dessa människor?
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
För att när folk nickar Suzuki_K50_93 och frågar om han kan använda morsans kort till att köpa wow gametime utan att hon märker så kan man inte låta bli

Haha då är det lite skillnad om det är så extremt tydligt.
Citat:
Ursprungligen postat av maci
För att höjar klassen på forumet krävs det att alla "hej lolzor xD WTF"-lirare blir tillrättavisade.
För mig spelar inte åldern någon större roll om personen under 18 bara beter sig myndigt.
Kolla dock i fildelningsforumet hur många haxxor1337-människor som fortfarande lever kvar.
Om kommentarerna om ålder ska försvinna så ska det införas strikta krav. Folk som inte använt sig av punkt och stor bokstav får EN varning, därefter ryker de. Likaså de som använder sig av chatt på forumet, använder sig av dåliga rubriker eller skriver nonsens.
Jag är ingen gud själv, men på god väg.
Erhm...okej? Hur tänker du nu? Det har ju inte direkt med åldern o göra?
Citat:
Ursprungligen postat av fnuske
Vissa människors enda merit här i livet är att de uppnått en hög nog ålder att tycka sig förmer än sina medmänniskor. Man bör lämna dessa åt sitt sorgsna öde.
Hahah fyfan. klockren kommentar.

Stackars människor.
Citat:
Ursprungligen postat av mjohansson
Flashbackare är bittra... Bittra människor gillar att ha saker att klaga på. Här klagar vi på det som erbjuds!
Exempelvis:
"sämst formulerad topic"
"lär dig stava idiot"
"länken är död ditt jävla offer"
"den här tråden är värdelös utan bild ditt efterblivna missfoster"
etc..
Jo det verkar vara så ibland. Trist att det är så bara.
Citat:
Ursprungligen postat av mjohansson
.....btw, fan vilken ful avatar du har henkish.
Jag tycker den ser rätt kreativ ut.
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
Bara för man är över 18 betyder det inte att man slutar med ^^
^^ XD lolo ägd !!
Haha nae de gör ju faktiskt inte de. ^^
Citat:
Ursprungligen postat av 3nNiL
För mig kvittar åldern helt och hållet.
Bara man kan uppföra sig som folk så struntar jag i om man är 13 eller 30 år gammal.

Precis likadant tänker jag.