2009-09-29, 22:04
Medlem
henkishs avatar
Man ser lite överallt på Flashback att när det inte passar folk vad TS har skrivit eller när man tycker det personen har skrivit är minsta lilla "omoget" så kommer posts som ser ut så här: "Hur gammal är du?", "Är du 18?" osv. Varför gör ni såhär? Tror ni verkligen att det är så enkelt? Det finns folk som är 25,30,45 år osv som är mycket "omognare" än en 18-åring. Skadar det er om någon på detta forum är t.ex 15,16 eller 17 år? Nej utan de kan ha jätte vettiga saker att tillföra i en diskussion.

Varför bry sig så mycket om detta?
(Undantag för mods då som måste bry sig då det är en regel som säger att det är 18-års gräns på FB)
Citera
2009-09-29, 22:07
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkish
Man ser lite överallt på Flashback att när det inte passar folk vad TS har skrivit eller när man tycker det personen har skrivit är minsta lilla "omoget" så kommer posts som ser ut så här: "Hur gammal är du?", "Är du 18?" osv. Varför gör ni såhär? Tror ni verkligen att det är så enkelt? Det finns folk som är 25,30,45 år osv som är mycket "omognare" än en 18-åring. Skadar det er om någon på detta forum är t.ex 15,16 eller 17 år? Nej utan de kan ha jätte vettiga saker att tillföra i en diskussion.

Varför bry sig så mycket om detta?
(Undantag för mods då som måste bry sig då det är en regel som säger att det är 18-års gräns på FB)

Jag skulle gissa att det beror på att folk som är under 18 9/10 gånger är efterblivna fån.
Citera
2009-09-29, 22:09
Medlem
SweTechs avatar
Såna påhopp är OT.
Lägg RP så fixar en moderator i din närhet problemet.
Citera
2009-09-29, 22:10
Medlem
tokiigs avatar
För att det finns så många cslirande mopedfjortisar här som drygar på med "^^," och "xD". Det stör mig enormt mycket.
Citera
2009-09-29, 22:11
Medlem
b0gfettos avatar
Folk som är under 18 själva påpekar gärna att andra är det. "Men hoho du är 16 om du ger bort den boken LOLOLOLOL!!!!" typ.
Citera
2009-09-29, 22:12
Bannlyst
för att många är fulla och därefter föändras det inre tankesättet när man översätter tankarna i ord.

jag en utav dom som är full här idag.
Citera
2009-09-29, 22:15
Medlem
Arch_Angels avatar
som Farbror Fazer, en del förtjänar det. Annars så är det nog fyllan ellr bara att dom flesta är utråkade.
Citera
2009-09-29, 22:16
Medlem
För att höjar klassen på forumet krävs det att alla "hej lolzor xD WTF"-lirare blir tillrättavisade.

För mig spelar inte åldern någon större roll om personen under 18 bara beter sig myndigt.

Kolla dock i fildelningsforumet hur många haxxor1337-människor som fortfarande lever kvar.

Om kommentarerna om ålder ska försvinna så ska det införas strikta krav. Folk som inte använt sig av punkt och stor bokstav får EN varning, därefter ryker de. Likaså de som använder sig av chatt på forumet, använder sig av dåliga rubriker eller skriver nonsens.

Jag är ingen gud själv, men på god väg.
Citera
2009-09-29, 22:20
Medlem
fnuskes avatar
Vissa människors enda merit här i livet är att de uppnått en hög nog ålder att tycka sig förmer än sina medmänniskor. Man bör lämna dessa åt sitt sorgsna öde.
Citera
2009-09-29, 22:21
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maci
För att höjar klassen på forumet krävs det att alla "hej lolzor xD WTF"-lirare blir tillrättavisade.

För mig spelar inte åldern någon större roll om personen under 18 bara beter sig myndigt.

Kolla dock i fildelningsforumet hur många haxxor1337-människor som fortfarande lever kvar.

Om kommentarerna om ålder ska försvinna så ska det införas strikta krav. Folk som inte använt sig av punkt och stor bokstav får EN varning, därefter ryker de. Likaså de som använder sig av chatt på forumet, använder sig av dåliga rubriker eller skriver nonsens.

Jag är ingen gud själv, men på god väg.

Det värsta är att folk som kommenterar dessa trådstarter verkar yngre än TS är själv. Hade du läst tråden i RYS jag syftade på i förra inlägget så hade du förstått.

Ge mig 10 min så hittar jag inlägg där du ska bli bannad om vi utgår från dina krav.

Nej, du är inte ens smuts under mina skor.
Citera
2009-09-29, 22:21
Medlem
mjohanssons avatar
Flashbackare är bittra... Bittra människor gillar att ha saker att klaga på. Här klagar vi på det som erbjuds!

Exempelvis:

"sämst formulerad topic"
"lär dig stava idiot"
"länken är död ditt jävla offer"
"den här tråden är värdelös utan bild ditt efterblivna missfoster"

etc.

.....btw, fan vilken ful avatar du har henkish.
Citera
2009-09-29, 22:24
Medlem
Arch_Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Folk som inte använt sig av punkt och stor bokstav får EN varning, därefter ryker de.

så missar man punkt & stor bokstav 2ggr så är man bannad ??? hårda tag må man säga. hjärndöda rubriker skall dock ge en varning
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in