2009-09-29, 21:50
Medlem
Halloj. jag sttt p ett mrkligt problem.. Det r s att jag har tv partitioner p min dator, den ena r C dr enbart Windows XP ska vara installerat och D dr spel, program, nerladdningar och annat bs ska vara.

P C har jag lagt 8Gb och det str nu att jag har lgt diskutrymme och kolla nyss och dr finns bara 60Mb kvar. Vafan tnkte jag och kollar hur mycket de fanns i alla "huvud mappar" som ligger direkt under C:\ och fann dr att dem tillsammans endast kom upp i 4.8 GB. Jag r ju ingen matte kille men r ganska vertygad om att 8 - 4.2 = 3.8. Allts r det 3.8Gb som inte finns men nd tar plats. Jag installera nyligen Voddler och har sett lite filmer men den r installerad p D men funderar p om den lgger n skit p C:\ nd, men de borde vl synas? Voddler har lagt en mapp p C fast den r endast p drygt 550Mb.

Vad kan det vara fr fel? Vart ligger denna osynliga mngd data? Kan inte ens packa upp DVD filmer lngre fr att de finns s lite plats p C:\!
Citera
2009-09-29, 21:53
Medlem
FISKISCHs avatar
Har du s du ser dolda mappar? Annars ligger det skert massa brte i ngon av dessa. G in p mappalternativ och kolla.
Citera
2009-09-29, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FISKISCH
Har du s du ser dolda mappar? Annars ligger det skert massa brte i ngon av dessa. G in p mappalternativ och kolla.

Yes de har jag p. jag finner det sjukt, ger mig fan p att De r voddler som lgger nn buffer-massa ngonstans som inte tas bort eller ntt. Nu spekulerar jag fritt
Citera
2009-09-30, 00:29
Medlem
hasenfrasens avatar
Sl av System Restore p C: samt kr CCleaner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in