2014-02-25, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KingLion
Sjöholm?

De var han som hade nakenbilder på sin morsa som han ville ha betalt för så han inet skulle sprida dem

Nja. det var Joel Rapo som gjorde detta?

Leo S hade däremot mamma till att handla tjack åt honom. Vilket bombade minst sagt.
Citera
2014-02-25, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Kan inte bli så att Fadi och hans vänner joinar SMC?

Det kan vara ett tänkbart alternativ om nu SMC vill ha med han i sin organisation
Citera
2014-02-26, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
OG finns väl kvar, har för mig dom kör det som MC-klubb nu istället, eller iallafall gjorde dom det ett tag, OGMC.

Syndicate Legion är nerlagt, även om det finns vissa som fortfarande claimar SL/RBS.

Har även jag hört att vissa av dom andra du nämner har lagt ner, men har inte så stor insikt i dessa områden så jag väljer att inte uttala mig om det.

Dem flesta av dem finns kvar. WL är nerlagt sen 3 år tillbaka. OG har bytt en del folk. SL har kanske inte varit så aktiva, men dem har funnits hela tiden och många har suttit.
Citera
2014-03-01, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nasti
Jimmie youseff är han med i Hells Angels nu eller??

En fågel viska i mitt öra att han sitter anhållen misstänkt för dopingbrott och narkotikabrott dock är det inte till 100% bekräftat
Citera
2014-03-02, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bb02
En fågel viska i mitt öra att han sitter anhållen misstänkt för dopingbrott och narkotikabrott dock är det inte till 100% bekräftat

Är inte han väldigt spensligt byggd?
Citera
2014-03-02, 19:50
Medlem
Tror ni Bonde kommer bli support till Satudarah nu?
Citera
2014-03-02, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebanon-Levi
Är inte han väldigt spensligt byggd?

Det kan jag inte svara på då jag inte sett till han på många år då var han iofs inte så spensligt byggd hur han är idag har jag ingen aning om .
Citera
2014-03-02, 20:37
Medlem
Citat:
Tror ni Bonde kommer bli support till Satudarah nu?

Är han ute nu ?
Citera
2014-03-02, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bb02
Är han ute nu ?
Inte den blekaste. Menar nu som i nu när det är hett emellan HA och SMC (är det korrekt förkortning?)
Citera
2014-03-02, 22:10
Medlem
Citat:
Inte den blekaste. Menar nu som i nu när det är hett emellan HA och SMC (är det korrekt förkortning?)

jag syftade på om han suttit av sitt straff och var ute i det fria ?
Citera
2014-03-04, 01:01
Medlem
Citat:

Hade det varit fortsatt konflikt, så hade nog smc tagit in fadi och alla möjliga fiender till hamc, men tyvärr för sl så har ju konflikten mellan smc och Hells Angels mc avslutats.

Så tyvärr bonde med mera, det blir nog ingen smc för er.

http://www.expressen.se/kvallsposten...nflikten-over/
Citera
2014-03-17, 17:56
Medlem
Inget nytt om herr bonde är han ute i det fria ? Har inte sett till han i Kristianstad kanske håller han till på annan ort ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in