2012-01-03, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av portad
Det stämmer att det är fd SL members som numera tillhör RMMC och vad jag vet så är det inga Bikers. Därmed inte sagt att dom inte kan få snurr på hjulet ändå! Men jag tycker det är lite märkligt ändå, 81 var ju väldigt manliga och slog sig på bröstet för att dom lyckades stänga ner SL. Då borde dom ju agera även nu tycker man. RMMC är en anrik klubb med en solid historia precis som Mongols MC. Jag tror personligen att båda klubbarna kommer att finnas kvar i sverige, intern utrensning och barnsjukdomar borde dom kunna råda bot på. Det finns bra folk och dåligt folk i alla klubbar. HA, BMC, MONGOLS, RMMC, OUTLAWS. Man ska inte vara så snabb med att döma. Jag längtar med spänning till våren då man ska ut och åka igen, vilka kommer man möta Alla klubbar har fester och är aktiva nu under vintern men vilka bekänner färg när det blir barmark.

RMMC är en MC-klubb ! Hur vet ngn av er här om killarna i RMMC har båge eller inte !? Har ni varit i deras garage o kollat ?????
Ni kanske ska ta reda på mer fakta, men som vanligt lätt att sitta här o gapa en massa skit. Hur många har någonsin mött en medlem av Rockmachine MC !?

NR 2 Ni kan inte ens ett skit om deras historia, läs på !
RMMC började som en drogsäljande "klan" i Canada, på 80talet för att stå emot 81 utökande o övertagande av marknaden Qoute.....
Så med den historien, varför skulle inte dom bästa o starkaste killarna från SL få en chans !?
En fågel berättade för mig att RWC Kristianstad inte var så tuffa när SL stökade omkring där nere, utan man måste ringa storebror =)....
Citera
2012-01-03, 15:12
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laonda
RMMC är en MC-klubb ! Hur vet ngn av er här om killarna i RMMC har båge eller inte !? Har ni varit i deras garage o kollat ?????
Ni kanske ska ta reda på mer fakta, men som vanligt lätt att sitta här o gapa en massa skit. Hur många har någonsin mött en medlem av Rockmachine MC !?

NR 2 Ni kan inte ens ett skit om deras historia, läs på !
RMMC började som en drogsäljande "klan" i Canada, på 80talet för att stå emot 81 utökande o övertagande av marknaden Qoute.....
Så med den historien, varför skulle inte dom bästa o starkaste killarna från SL få en chans !?
En fågel berättade för mig att RWC Kristianstad inte var så tuffa när SL stökade omkring där nere, utan man måste ringa storebror =)....

Vart träffar man på Rockmachine medlemmar i Sverige? Personligen har jag träffat på ett stort antal f.d Rockmachine medlemmar, men aldrig i Sverige....
Citera
2012-01-03, 19:29
Medlem
Goldaman.s avatar
Seriöst grabbar.... om Fadi gör comeback då vet jag fan hur man sänker personen?!

Vi alla borde ändå hålla med om att han har Karisma??
Citera
2012-01-03, 20:09
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McLembit
Vart träffar man på Rockmachine medlemmar i Sverige? Personligen har jag träffat på ett stort antal f.d Rockmachine medlemmar, men aldrig i Sverige....
Antagligen på samma ställen där man tidigare funnit S.L medlemmar, eftersom det enligt uppgift här inne ska vara tidigare S.L killar som ska utgöra RMMC här i Sverige.

Och han den där Ace som det lagts ut facebookprofil på här inne nånstans, han ska tydligen vara från Kalmar/Ölandstrakten nånstans, men S.L skulle väll ha haft medlemmar i dom trakterna också om jag inte minns fel.
Citera
2012-01-03, 22:30
Medlem
Att denna tråden ens lever vidare.
Ett gäng misslyckade pajasar är med i og och är sååå stolta över sitt broderskap.

Ungefär samma misslyckade pajasar är sååå stolta över sitt broderskap i sl.

Betyder detta att de även är sååå stolta över sitt broderskap i rmmc.

Bröder in i döden my ass kan de bli mer patetiska.
Citera
2012-01-04, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitamax
Ett gäng misslyckade pajasar är med i og och är sååå stolta över sitt broderskap.

Jag är ingen expert. Men att vara så snabb med att döma tycker jag nog man ska vara lite försiktig med. Än har vi inte sett vilka ur Sl som skulle vara med i RMMC eller kanske i RMMCs supporter tröjor? Vi vet inte heller om det kanske är några av gamla Sl som bara umgås med dom. Nä vi vet faktiskt ingenting och tills dess snälla. Håll allt onödigt som sånt här utanför forumet eller iaf tråden
Citera
2012-01-04, 00:45
Medlem
Citat:

Jag är ingen expert. Men att vara så snabb med att döma tycker jag nog man ska vara lite försiktig med. Än har vi inte sett vilka ur Sl som skulle vara med i RMMC eller kanske i RMMCs supporter tröjor? Vi vet inte heller om det kanske är några av gamla Sl som bara umgås med dom. Nä vi vet faktiskt ingenting och tills dess snälla. Håll allt onödigt som sånt här utanför forumet eller iaf tråden
Citera
2012-01-04, 01:27
Medlem
samotis avatar
kkk kukkukensklang vaem fan är rrwc eller vad de heter.
Citera
2012-01-04, 08:56
Medlem
enprocents avatar
En Ace rock RMMC Militia SWE har tydligen hälsat till svenska Vagos på deras GB, Hur ser kopplingen dessa emellan ut? hur vet vi att det är någon ur SL som skulle startat upp RMMC
http://www.vagosmcscandinavia.com/guestbook.html
Citera
2012-01-05, 22:58
Medlem
samotis avatar
SL för life och massa came cube fasoner, hoppas att F kommer att söka till OS för höjdhopp.
Citera
2012-01-05, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oliver45

När man har passerat genom mer än ett av dessa lolifegäng då har man mist all trovärdighet redan. Du gillar ju uppenbarligen att försvara dem det ser man ju av dina tidigare inlägg. Det får stå för dig men i mina ögon är det smått pinsamt.
Citera
2012-01-06, 08:28
Medlem
Citat:
När man har passerat genom mer än ett av dessa lolifegäng då har man mist all trovärdighet redan. Du gillar ju uppenbarligen att försvara dem det ser man ju av dina tidigare inlägg. Det får stå för dig men i mina ögon är det smått pinsamt.
Mycket möjligt att det finns en person eller två som jag försvarat tidigare. Detta skäms jag inte alls för jag vet ju vad jag pratar om.. Sen senaste inlägget tycker jag inte är till fördel för någon! Men jag har inte sett något bevis på att någon från Sl skulle ha med RMMC att göra. Men klanka du ner på mig istället för att komma med någon info
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in