2012-01-03, 11:03
Citat:
Ursprungligen postat av portad
Det stämmer att det är fd SL members som numera tillhör RMMC och vad jag vet så är det inga Bikers. Därmed inte sagt att dom inte kan få snurr på hjulet ändå! Men jag tycker det är lite märkligt ändå, 81 var ju väldigt manliga och slog sig på bröstet för att dom lyckades stänga ner SL. Då borde dom ju agera även nu tycker man. RMMC är en anrik klubb med en solid historia precis som Mongols MC. Jag tror personligen att båda klubbarna kommer att finnas kvar i sverige, intern utrensning och barnsjukdomar borde dom kunna råda bot på. Det finns bra folk och dåligt folk i alla klubbar. HA, BMC, MONGOLS, RMMC, OUTLAWS. Man ska inte vara så snabb med att döma. Jag längtar med spänning till våren då man ska ut och åka igen, vilka kommer man möta
Alla klubbar har fester och är aktiva nu under vintern men vilka bekänner färg när det blir barmark.
Alla klubbar har fester och är aktiva nu under vintern men vilka bekänner färg när det blir barmark.RMMC är en MC-klubb ! Hur vet ngn av er här om killarna i RMMC har båge eller inte !? Har ni varit i deras garage o kollat ?????
Ni kanske ska ta reda på mer fakta, men som vanligt lätt att sitta här o gapa en massa skit. Hur många har någonsin mött en medlem av Rockmachine MC !?
NR 2 Ni kan inte ens ett skit om deras historia, läs på !
RMMC började som en drogsäljande "klan" i Canada, på 80talet för att stå emot 81 utökande o övertagande av marknaden Qoute.....
Så med den historien, varför skulle inte dom bästa o starkaste killarna från SL få en chans !?
En fågel berättade för mig att RWC Kristianstad inte var så tuffa när SL stökade omkring där nere, utan man måste ringa storebror =)....