2011-11-17, 17:45
Medlem
samotis avatar
http://www.kristianstadsbladet.se/kr...mhaktades.html
Citera
2011-11-17, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81rulez
Jo men som en finnig 18 åring så fattar jag ju inte bättre...

Vad är där att köra över? En enbent blatte som sitter häktad... Resten är ju flockdjur, och utan flockens ledare så är det ju vindstilla. Det är ju folk som inte kan ta egna beslut.

Springpojke!?! Nä, här springs det inte...
Jaha? Vill ni få ett slut på det hela är det ju bara att köra över dom när dom inte gör något?
Citera
2011-11-17, 20:02
Medlem
Alla från sl sitter och kvittrar i sina små bo nu, en efter en åker dom in i cellen nu. Sen vet jag att det är några från sl som fått det hett om öronen, vet dock inga namn. Har hört att det va någon/några från deras undergrupp ute på Österäng som skulle passa sig extra mycket, någon affe eller något blatte
namn va det.

Tråkigt när inga från självaste sl eller rbs kan bekräfta dessa uppgifter Men det lär ju va rätt uppenbart när hela gänget till sommaren står och säljer glass eller varmkorv!
Citera
2011-11-17, 20:09
Medlem
81rulezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av italjet86
Jaha? Vill ni få ett slut på det hela är det ju bara att köra över dom när dom inte gör något?

Drägg och vissa insekter gömmer sig under stenar... Vända på varje sten för microblattar är ju tidskrävande. Microblattar kallar jag dom då utan sin "tunge" ledare så är dom nog rätt vilsna.
Citera
2011-11-17, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 81rulez
Drägg och vissa insekter gömmer sig under stenar... Vända på varje sten för microblattar är ju tidskrävande. Microblattar kallar jag dom då utan sin "tunge" ledare så är dom nog rätt vilsna.

OCH enbente ledare menar du nog...

Sen gäller det att veta vem man ska likvidera, för S.L får man bara klippa när dom har tröjorna på sig, för annars är det oshysst och gör man saker utan sin tröja så är S.L inte inblandat, vilket får mig att tro att du numera går med tröjorna PÅ sig, för då tror dom att dom är SAFE, hahaha

nä men ärligt och OnT

Men utan sin enbente ledare vet dom nog inte vad dom ska gör så dom återgår till att böta, råna, misshandla oskyldiga UTAN tröjor så inte kalle anka gängen blir nedsmutsat
Citera
2011-11-17, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koksalt2
Alla från sl sitter och kvittrar i sina små bo nu, en efter en åker dom in i cellen nu. Sen vet jag att det är några från sl som fått det hett om öronen, vet dock inga namn. Har hört att det va någon/några från deras undergrupp ute på Österäng som skulle passa sig extra mycket, någon affe eller något blatte
namn va det.

Tråkigt när inga från självaste sl eller rbs kan bekräfta dessa uppgifter Men det lär ju va rätt uppenbart när hela gänget till sommaren står och säljer glass eller varmkorv!

Du är ju allra trögast haha finns inga $L och inga RBS kvar i stan! avdelningen har stängts ner helt nu!
och alla har gått under jorden och jag tror att deras "ledare" kommer inte va så glad när han släpps ut då gäller det för alla Red&White-Crew ta och gömma sig hahaha han kommer nog spränga här och var! Så att lycka till med jakten!
Citera
2011-11-17, 21:40
Medlem
THE-OJAs avatar
Så Fadi sitter fortfarande häktad? Läste i Kristianstads lokala blaska att en 24-åring omhäktats för förberedelse för allmän ödeläggelse, det måste väl vara den enbente?
Citera
2011-11-17, 21:47
Medlem
Oj Glömde berätta att polisen fick tag på sprängdeg men inte all sprängdeg för hans fd medlemmar på $L och RBS har antagligen delat upp det mellan sig ungefär 9kg. denna informationen är hemlighetstämplad och skulle inte komma ut men jag droppar bomben nu hahaha
Citera
2011-11-17, 21:56
Medlem
ComplicatedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nightmare420
Du är ju allra trögast haha finns inga $L och inga RBS kvar i stan! avdelningen har stängts ner helt nu!
och alla har gått under jorden och jag tror att deras "ledare" kommer inte va så glad när han släpps ut då gäller det för alla Red&White-Crew ta och gömma sig hahaha han kommer nog spränga här och var! Så att lycka till med jakten!
Så han ska alltså föra ett enmanskrig när han kommer tillbaka? Ett enmanskrig på ett ben?
Citera
2011-11-17, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ComplicatedMan
Så han ska alltså föra ett enmanskrig när han kommer tillbaka? Ett enmanskrig på ett ben?

hahahahaha antagligen en man ett ben passar ju skitbra haha men jag tror att han kommer ändån samla på sig nya legosoldater.
Citera
2011-11-17, 22:02
Medlem
ComplicatedMans avatar
Citat:
hahahahaha antagligen en man ett ben passar ju skitbra haha men jag tror att han kommer ändån samla på sig nya legosoldater.
Men så för tillfället så är alltså hans gäng upplöst eller?
Citera
2011-11-17, 22:14
Medlem
Citat:
jajamen Precis ALLA har hoppat av! hahaha nu så står han ensam på ett ben hahaha

Tror du det???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in