2011-11-17, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samoti
Jag menade som jag skrev, vilka jävla piller? Sluta med dumma kommentarer. Hade du vetat om historian om F och hans ben och vem som har gjort det så hade du förståt och vetet namnen på killen som leder bsk idag vad det gäller Kristianstad. Sen om du hade sett RWC och BSK i Kristianstad tillsammans på gatorna.
Ang pillrena så var jag ironisk, sorry för att det inte framgick tydligare!
Jag frågar inte om namnen på folk, men jag undrar över att du skriver att det sprang folk till "han" för att söka stöd? Jag skulle väl kunna påstå att de inte behöver "stöd", utan de likväl som oss alla andra, frågar om vedebörandes kunskaper, vetande o erfarenheter! Men som sagt, vad vet jag.........
Citera
2011-11-17, 00:16
Medlem
samotis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likethetruth
Hur många "enbenta finns det i kristianstad egentligen och när blev F av med sitt?
5 december 2008 på Näsby blev han av med sitt ben medan hans polare var totalt handlingsförlamad och väntade i bilen medan han höll på dö. Tråden handlar om SL och det finns bara en och det kapten nummer uno.
Citera
2011-11-17, 00:19
Medlem
samotis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxi-pro
Ang pillrena så var jag ironisk, sorry för att det inte framgick tydligare!
Jag frågar inte om namnen på folk, men jag undrar över att du skriver att det sprang folk till "han" för att söka stöd? Jag skulle väl kunna påstå att de inte behöver "stöd", utan de likväl som oss alla andra, frågar om vedebörandes kunskaper, vetande o erfarenheter! Men som sagt, vad vet jag.........
Jag vet att de behöver stöd, vederbörande? vad ska de fråga han hur han gick fram till F och sköt en skott i huvet och andra i buken. Sl är ingenting och att rwc har inte kunnat svara är ett mysterium.
Citera
2011-11-17, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samoti
5 december 2008 på Näsby blev han av med sitt ben medan hans polare var totalt handlingsförlamad och väntade i bilen medan han höll på dö. Tråden handlar om SL och det finns bara en och det kapten nummer uno.

Då tror jag att den händelsen t.o.m var på nyheterna men för ca 3 år sedan, kan det vara så?

Fick inte han som sköt sitta inne och någon till om jag inte minns fel?

Du menar att han som sköt nu leder BSK?
Citera
2011-11-17, 00:26
Medlem
samotis avatar
Citat:
Då tror jag att den händelsen t.o.m var på nyheterna men för ca 3 år sedan, kan det vara så?

Ja det har varit på nyheterna. Han fick ungdomsvård, han vara nästan 18 den som vet killen vet också att han försökte skjuta 3 skottet men det gick inte pistolen strejkade. Det var många år som han stog på sina ben för att man kan inte gå med i gäng om han hade sina egna problem men nu hade det gått många år och då var det inge problem. Ja jag menar det.
Citera
2011-11-17, 00:30
Medlem
samotis avatar
Citat:

Lyckades komma över gammal artikel här har du F
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.10...-skot-hundtjuv
rullande med sin BMW där han kör in med värsta farten.
Citera
2011-11-17, 00:39
Medlem
Sluta snacka skit o kriga på internet och gå ut på gatan istället era jävla luffare
Citera
2011-11-17, 00:42
Medlem
samotis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av john1983
Sluta snacka skit o kriga på internet och gå ut på gatan istället era jävla luffare

Gå och lägg dig, vart fick du luft ifrån
Citera
2011-11-17, 01:49
Bannlyst
Enbente är en tuffing...
Citera
2011-11-17, 02:39
Medlem
Dem är borta inan somaren dem hära sl TÖNTARNA .
Citera
2011-11-17, 06:37
Medlem
SwiftDeletes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nasti
Dem är borta inan somaren dem hära sl TÖNTARNA .

Tråkigt för dem som tatuerat in SL.
Btw, är detta deras hemsida? http://sl.se/
Citera
2011-11-17, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81rulez
Börjar bli en trend:

http://gt.expressen.se/nyheter/1.262...net-i-goteborg

Nog för att han har 1 ben, men du behöver inte ta upp det i varje inlägg :P kom med nått konkrekt istället, dels därför tråden tappar fokus, (Ja jag vet jag har själv hetsat en del mot Fadi) Men lagom är alltid bäst

Fred ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in