2011-11-14, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __fatpipe_
Oerhört hårda grabbar detta som inte ens kan visa sina ansikten på bild. Riktigt underhållande att se hur vissa spänner sig och gör sig till på bilderna, och så kan de inte ens visa sina ansikten. Försöker tydligen värva medlemmar via youtube också. Patetiskt !!!!!!! Men gav mig ett jävligt gött garv

Varför ska dom visa sina ansikten ??
Citera
2011-11-14, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macbean
Visa mig nån stanns där jag har tagit upp nått gamalt som inte har varit aktuellt just då
JAG ÄR INTE MED I NÅN S.L FATTA är ni så tröga eller kan ni inte läsa har skrivit detta massa ggr
Vad andra skriver kan jag inte står för

Tagga ner, inte hälsosamt!!!

VARFÖR KLAGAR DU SJÄLV?

VARFÖR TAR DU ÅT DIG?
Citera
Medlem
Citat:
Hahaha han har nog mer kulor än vad du har

Men jag känner inte för att sjunka till din nivå och snacka förskole klass med dig du är för seg av all sub så du fattar inte kanske därför du måste dra upp gammalt för att förslka få in lite mer info

Va fan skärp dig och som sagt vill du ha papper fixa dom själv,

Du är ju helt otrolig, för det första jämnförde jag inte mina kulor med hans, utan dina med hans, att ni ligger ungefär på samma nivå.

Sen sjunka till min nivå? Vad fan vet du om mig? Jag har diverse preparat utskrivet pga KRONISKA SMÄRTOR inget annat, du vet att tex Subutex/temgesic/Metadon används även till smärtpatienter och inte bara gamla heroinmissbrukare? du har jävligt skev uppfattning du, och trots att jag är påverkad av diverse preparat så verkar jag ju 10gånger mer klarare i huvudet än vad du är? du kan ju för fan inte skriva en text korrekt? hade skämts om jag hade dig som barn usch, du spelar ju i en divison för sig ruggigt pantad
Citera
Medlem
[quote=samoti]
Citat:
Ja det ska det. Är du med bara när du har tröjan på? I en kedja ingår varje person. Det är inget hobby ja är med när jag har tröjan, är inte med när jag inte har tröjan? Hur tänker du?

Klart man är med hela tiden i klubben men om man gör en sak som är personlig utan klubbens samtycke och man inte bär tröjan så ska ju inte hela klubben lida för de eller ??
Citera
2011-11-14, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likethetruth
Tagga ner, inte hälsosamt!!!

VARFÖR KLAGAR DU SJÄLV?

VARFÖR TAR DU ÅT DIG?

Tagga ner visa mig nått gammalt jag dragit upp
Citera
2011-11-14, 20:19
Medlem
samotis avatar
Citat:
Haha vilka fel folk kan ha,, var dom gör sina pengar eller hur dom gör de kan inte jag svara på så bra känner jag inte dom bara så tröttsamt att läsa samma saker hela tiden hela tråden består av att ledaren har ett ben och att ni tror han golat haha va fan seriöst

Tror man i kyrkan, här har alla läst domen och alla har sina uppfattningar. Av 100 pers så är det du och 2 andra som tror att det är inte golning medan resten av 97 vet att det är solklart. Jag skiter i hur många ben han har. Vet bara att han har golat och att hämnden har aldrig blivit av. Sen när RWC kommer om de kommer och träffar en från sl som inte har tröjan, då ska han säga vänta grabbar har inte tröjan på mig men vi kan ta det imorgon när jag har den på mig. Tror du att det hade funkat?
Citera
2011-11-14, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
Du är ju helt otrolig, för det första jämnförde jag inte mina kulor med hans, utan dina med hans, att ni ligger ungefär på samma nivå.

Sen sjunka till min nivå? Vad fan vet du om mig? Jag har diverse preparat utskrivet pga KRONISKA SMÄRTOR inget annat, du vet att tex Subutex/temgesic/Metadon används även till smärtpatienter och inte bara gamla heroinmissbrukare? du har jävligt skev uppfattning du, och trots att jag är påverkad av diverse preparat så verkar jag ju 10gånger mer klarare i huvudet än vad du är? du kan ju för fan inte skriva en text korrekt? hade skämts om jag hade dig som barn usch, du spelar ju i en divison för sig ruggigt pantad

Fortsätt tro på ditt inre
Citera
2011-11-14, 20:20
Medlem
samotis avatar
[quote=macbean]
Citat:
Ursprungligen postat av samoti

Klart man är med hela tiden i klubben men om man gör en sak som är personlig utan klubbens samtycke och man inte bär tröjan så ska ju inte hela klubben lida för de eller ??
Jo det ska den för personen är med i SL även när han inte har tröjan på.Det funkar så i verkliga livet är du chef och dina arbetare missköter sig grovt vem får skit?
Citera
2011-11-14, 20:20
Medlem
Spencer2000s avatar
[quote=macbean]
Citat:

Men har dom ingen koll på vad dom har för folk i sitt patetiska gäng?

Klart gänget får lida om dess medlemmar gör massa skit! Hur korkad får man bli egentligen
Citera
2011-11-14, 20:21
Medlem
Citat:
Tror man i kyrkan, här har alla läst domen och alla har sina uppfattningar. Av 100 pers så är det du och 2 andra som tror att det är inte golning medan resten av 97 vet att det är solklart. Jag skiter i hur många ben han har. Vet bara att han har golat och att hämnden har aldrig blivit av. Sen när RWC kommer om de kommer och träffar en från sl som inte har tröjan, då ska han säga vänta grabbar har inte tröjan på mig men vi kan ta det imorgon när jag har den på mig. Tror du att det hade funkat?

Nu menar jag vid privata bötfällningar och brott,, inte om de skulle vara ett bråk då ska man ju stå för sina färger kvittar vad
Citera
2011-11-14, 20:23
Medlem
Citat:
Tagga ner visa mig nått gammalt jag dragit upp

T.ex DU GÖR DET NU!!!!

Ja, jag vet du gillar mig väldigt skarpt

Du får lära dig att inte blotta dig så snabbt och enkelt, det kan jag inte rå för i alla fall!!
Citera
2011-11-14, 20:23
Medlem
samotis avatar
Citat:
Varför ska dom visa sina ansikten ??
För den som vill se kan bara gå till facebook jag kan lägga fram 10 pers vet namnen på de cirka 10 pers men gör det inte. Så varför dölja de? När de har redan visat de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in