Citat:
Ursprungligen postat av Scepter
Din kritik var dock felaktig, därför gick den inte fram. Det har tagits många liknande (benådanden) beslut förr.
Det smärtar mig att se att du inte fattat ett dyft av kritiken i så fall. Kritiken var inte enbart riktad till fallet sursomfan, utan alla de andra liknande fall som på den korta tid jag varit medlem behandlats på ett, enligt mig lika förkastligt sätt.
Det är möjligt att den inte gick fram, men knappast för att den var felaktig.
Citat:
Sedan är reglerna till för att följas, inte för att brytas. Jag ogillar själv starkt att du medvetet bryter mot dem för att framföra en åsikt. Användare som förkunnar att de inte tänker följa reglerna borde bannas direkt, tycker jag.
När inget annat funkar så får man ta till lite mer drastiska åtgärder. Den enda som drabbats av min åtgärd är ju jag själv.
Citat:
Observera nu att du har en varning. Får du en till så blir det din sista på Flashback.
Regeln om att man är en seriös debattör och därmed kommer undan med fler regelbrott gäller alltså inte för mig? Har jag uppfattat det hela rätt?
Jag är ledsen Scepter men i detta citat visar du tydligt att min kritik var allt annat än obefogad...