Måltipset finns till för de girigbukar som är mer intresserade av pengarna än av fotbollen. Den skaran som "måste tippa någonting" för att kunna haka på fikapladdret på jobbet, även fast de är totalt ointresserade av fotboll. Nej, nu överdriver jag kanske, men Måltipset är åtminstone ingenting jag respekterar eller intresserar mig för.
Måltipset finns till för de girigbukar som är mer intresserade av pengarna än av fotbollen. Den skaran som "måste tippa någonting" för att kunna haka på fikapladdret på jobbet, även fast de är totalt ointresserade av fotboll. Nej, nu överdriver jag kanske, men Måltipset är åtminstone ingenting jag respekterar eller intresserar mig för.
Jo det är kanske sant..tycker ändå det kan va lite skoj att försöka hitta de målrikaste matcherna! pengarna bryr jag mig inte om
lotto däremot spelar jag aldrig
Det är 30 matcher (alla engelska) där du ska välja ut de åtta matcherna som du tror att det kommer att bli flest mål i. Sen kan du givetvis köra system också som du kan på stryk- och europatips.
Du kan vinna på ner till fem rätt.
Har en stående? Det är bland det dummaste jag läst på ett långt tag här.
Är du allvarligt så efterbliven att du tror du kommer vinna på en stående rad (måltipset) ?
Det är olika matcher och olika förutsättningar varje vecka.
Har en stående? Det är bland det dummaste jag läst på ett långt tag här.
Är du allvarligt så efterbliven att du tror du kommer vinna på en stående rad (måltipset) ?
Det är olika matcher och olika förutsättningar varje vecka.
Spela lotto med din stående rad istället.!
Men oh jag och farsan har. Det går iaf plus, vann 700 för två veckor sen. Tippar så mycket annat orkar inte sitta och tippa måltipset varje vecka.
Men oh jag och farsan har. Det går iaf plus, vann 700 för två veckor sen. Tippar så mycket annat orkar inte sitta och tippa måltipset varje vecka.
Det går plus iallafall? Det där tror du ju inte på själv hoppas jag. Eller va det första veckan??
Är du efterbliven, eller vill du bara tjaffsa via internet ?
Det jag skriver om din stående är helt uppenbart rätt.
Spela en stående rad på lotto har jag full förståelse för. Men det du spelar har sämmre odds än lotto!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!