2009-09-25, 20:32
Medlem
Ja!s avatar
Så, jag drog ner rullen "Ben Dover English Class".

Filmen börjar med antipirattexter på flertalet språk, varje lands text med tillhörande landmärke eller något annat speciellt för landet i bakgrunden. Frankrike har en bild på Eiffeltornet, Italien Kolosseum osv. I vanliga fall skulle jag spolat förbi detta direkt, men det kändes spännande att se vad de hade förknippat med Sverige ifall någon sådan text fanns.
Och jo, bland de sista kom så den svenska varningen fram: http://pici.se/p/VrplHkdwz/

Rättsliga ät gärder åsido, vad har de tagit för bild? En jävla bastu!
Varför inte slänga in lite vodka och finska pinnar när de ändå håller på.

(Filmen sög för övrigt)
Citera
2009-09-25, 20:35
Medlem
roggeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!

Filmen börjar med antipirattexter på flertalet språk, varje lands text med tillhörande landmärke eller något annat speciellt för landet i bakgrunden. Frankrike har en bild på Eiffeltornet, Italien Kolosseum osv. I vanliga fall skulle jag spolat förbi detta direkt, men det kändes spännande att se vad de hade förknippat med Sverige ifall någon sådan text fanns.
Och jo, bland de sista kom så den svenska varningen fram: http://pici.se/p/VrplHkdwz/

(Filmen sög för övrigt)
Som jag förstod det var det lite knull-associerat, som om mannen skulle köra in stocken i munnen på kvinnan i bastun vilken sekund som helst. Men var det liknande på de andra bilderna, en enorm stålfitta som fick smaka Eifeltorn eller antika romare som knullade lejon? Har jag förstått det rätt?
Citera
2009-09-25, 20:41
Medlem
sirVandalots avatar
Citat:

(Filmen sög för övrigt)
Och vad har vi för något fantastiskt landmärke som hade passat bättre i en porrfilms-copyright-pryl? Göta (k)anal eller?
Citera
2009-09-25, 21:18
Medlem
makrillsstimmets avatar
En midsommarstång eller Stockholms-stjärtgård hade varit bättre

Hade inte Finland någon varningstext?
Citera
2009-09-25, 22:13
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roggeee
Som jag förstod det var det lite knull-associerat, som om mannen skulle köra in stocken i munnen på kvinnan i bastun vilken sekund som helst. Men var det liknande på de andra bilderna, en enorm stålfitta som fick smaka Eifeltorn eller antika romare som knullade lejon? Har jag förstått det rätt?

Nej nej, allting var väldigt pk, de är ju som du ser inte ens nakna i bastun.

Citat:
Ursprungligen postat av sirVandalot
Och vad har vi för något fantastiskt landmärke som hade passat bättre i en porrfilms-copyright-pryl? Göta (k)anal eller?

Typ, eller Stockholms stadshus?

Citat:
Ursprungligen postat av makrillsstimmet
En midsommarstång eller Stockholms-stjärtgård hade varit bättre
Hade inte Finland någon varningstext?

Nej Finland fanns inte med, hade väl blivit något i stil med midsommarstången annars.
Citera
2009-09-25, 22:40
Medlem
sirVandalots avatar
Citat:
Typ, eller Stockholms stadshus?
Eller Kuknästornet?
Citera
2009-09-26, 03:49
Medlem
Ninja-Rubens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirVandalot
Eller Kuknästornet?
Eller ett Ikea-varuhus?
Citera
2009-09-27, 06:02
Medlem
Supertramp01s avatar
Som en vettig människa ville väl inte vem det än var som gjorde detta förnedra Sverige genom att använda ett känt landmärke.

Moskén här i Malmö tycker jag hade passat väl också.
Citera
2009-09-27, 17:32
Medlem
jeremy-joness avatar
Självklart skulle det vara en falukorv.
Citera
2009-09-27, 17:40
Medlem
Norpheuss avatar
Nej, en bild över Stockholms stad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera