2009-09-24, 21:44
Medlem
Har denna utskta brygd helt utgtt frn sortimentet? ven internationellt?
Om inte, nn som vet var man kan infrskaffa?
Citera
2009-10-02, 21:06
Medlem
Has the whole world gone crazy?!

Hjlp till nu gubbar, hittar inga ledtrdar ngonstans. Jag fr vl frska ringa Spendrups helt enkelt..
Citera
2009-10-02, 22:45
Medlem
Efter en stunds skande har jag kommit fram till samma sak som du redan gissat dig till. Den finns inte lngre.

Efter ytterligare lite skande verkar det ocks vara omjligt att f tag p den, tminstone via internet.
Citera
2009-10-03, 01:48
Medlem
Boris-Bosses avatar
Har faktist inte hrt talas om denna Schweppes dryck, vad smakar den? r den ngot som sticker ut jmfrt med de andra Schweppes sorterna?
Citera
2009-10-03, 08:32
Medlem
beastieboy99s avatar
Den r faktiskt riktigt god att blanda grogg p! Den tar bort det mesta av spritsmaken. Ganska syrlig smak...
Citera
2009-10-03, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boris-Bosse
Har faktist inte hrt talas om denna Schweppes dryck, vad smakar den? r den ngot som sticker ut jmfrt med de andra Schweppes sorterna?
Den har en syrlig, lite rtig smak. Lite flder, lite ginseng.
Sen har den vldigt sm och fina bubblor, nstan t moussehllet.
Citera
2009-10-03, 11:28
Medlem
von Schmerzs avatar
r det inte nrmare tio r sedan den frsvann?

Jag kan fortfarande knna den hemska smaken i munnen efter en misslyckad kvll bestende av nmnda dryck, hemkokad sprit, gymnasiedisco och polisbil hem till frldrarna. Jag kan nog rligt talat sga att mnniskor som saknar Shizan br skjutas p flcken!
Citera
2009-10-04, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Schmerz
r det inte nrmare tio r sedan den frsvann?

Jag kan fortfarande knna den hemska smaken i munnen efter en misslyckad kvll bestende av nmnda dryck, hemkokad sprit, gymnasiedisco och polisbil hem till frldrarna. Jag kan nog rligt talat sga att mnniskor som saknar Shizan br skjutas p flcken!
Det var hrda ord.

Jag drack den senast vren 2001 och har inte sett rken av den sen dess iaf.

Misslyckade kvllar med polistransporter och hembrnd sprit kan nog kombineras med vilken lskedryck som helst med exakt samma resultat och br sledes inte frknippas med just Schweppes Schizan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in