Flashback bygger pepparkakshus!
2009-09-24, 10:26
Medlem
Ser att fler och fler brjar f in MDAI som tydligen ska vara en analog av MDMA som inte r neurotoxiskt, vilket ju lter alldeles fr bra fr att vara sant. Gjorde en snabb skning hr p flashback och p erowid och finns inte sdr vldsamt mnga poster om det, s om det r ngon av er som sitter inne p lite info s knn er vlkommna att dela med er : ) Gud vet att det skulle behvas ett vettigt substitut tills kineserna kommer igng igen!
Citera
2009-09-24, 10:41
Medlem
episods avatar
Googla studierna utfrda av David E Nichols p MDAI, MDMAI, MMAI, sk p pubmed etc.

De hr mnena har inte rekreationellt vrde, utan rena entaktogener utan ngon euforisk eller upprymmande effekt - ej aktiva p dopaminreceptorer utan mer av serotoninfrigrare i likhet med IAP verkar det som, mnen med stor terapeutisk potential, fr att aktivera emotionen "empati" (i brist av bttre ord), sjlvknnedom, samtal och konfliktlsning mellan mnniskor.

Var god att ALDRIG brja missbruka eller gra knarkkombos med dopaminhmmare/frigrare fr att efterlikna MDMA p de hr mnena ngon av er.
En narkotikaklass-I klassning av dem skulle frstra den sista chansen att f fram ngot serist studium av entaktogener som medicin i Sverige, d det redan r krt med alla andra mnen.

Ja, jag har provat MDAI, och kommer inte skriva ngonting om upplevelsen av ovanstende skl.
Senast redigerad av episod 2009-09-24 kl. 10:46.
Citera
2009-09-24, 12:49
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av episod
Googla studierna utfrda av David E Nichols p MDAI, MDMAI, MMAI, sk p pubmed etc.

De hr mnena har inte rekreationellt vrde, utan rena entaktogener utan ngon euforisk eller upprymmande effekt - ej aktiva p dopaminreceptorer utan mer av serotoninfrigrare i likhet med IAP verkar det som, mnen med stor terapeutisk potential, fr att aktivera emotionen "empati" (i brist av bttre ord), sjlvknnedom, samtal och konfliktlsning mellan mnniskor.

Var god att ALDRIG brja missbruka eller gra knarkkombos med dopaminhmmare/frigrare fr att efterlikna MDMA p de hr mnena ngon av er.
En narkotikaklass-I klassning av dem skulle frstra den sista chansen att f fram ngot serist studium av entaktogener som medicin i Sverige, d det redan r krt med alla andra mnen.

Ja, jag har provat MDAI, och kommer inte skriva ngonting om upplevelsen av ovanstende skl.

Jag tnkte precis fresl att kombinera MDAI med ngon adrenerg/dopaminerg substans, men du misstycker allts?
Citera
2009-09-24, 14:37
Medlem
episods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Jag tnkte precis fresl att kombinera MDAI med ngon adrenerg/dopaminerg substans, men du misstycker allts?
Varfr frgar du mig om lov, saknar du frmgan resonera och reflektera sjlv - eller r det lttare ta beslut genom att frga andra hela tiden?
^ med humor

Det verkar finnas en del information och rapporter om kombinationen IAP + DA/NA hmmare, vilket om jag inte minns fel skulle immitera MDMA p ngot vis.
*indikerar frsiktig utforskning information av ovan istllet*
Citera
2009-09-24, 18:23
Medlem
deNoLs avatar
Det r ett bra substitut. Likvrdigt m1 om inte bttre.

Kortfattat och ointressant.
Citera
2009-09-24, 18:47
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Googla studierna [...]

De hr mnena har inte rekreationellt vrde, utan rena entaktogener utan ngon euforisk eller upprymmande effekt [---] Var god att ALDRIG brja missbruka eller gra knarkkombos med dopaminhmmare/frigrare fr att efterlikna MDMA p de hr mnena ngon av er. [---]

(Nerkortat citat, hela inlgget r precis hr ovanfr, ls dr istllet!)

Kanske r min allmna sinnesstmmning, men shit vilket sknt, sjlvskert och vertygande inlgg.

Tror starkt p MDAI just p.g.a. dess entaktogena egenskaper, men har inte kunnat testa det n. Nr det ntligen blir kommer ni kunna lsa om det hr... garanterat!

jag tar dina frmaningar p allvar Episod!
Citera
2009-09-24, 20:08
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Jag tror lite p MDAI + en dutt hederligt tjack.

Lste p bluelight att folk tyckta att den exceptionellt hga serotonin-selektiviteten gav ett lite sederande rus, antagligen behvs lite dopamin fr att kicka igng och g p hgvarv.

Samtidigt fanns det sdana som tyckte att Butylon var intressantare, vilket snkte frhoppningarna ordentligt. Knns nd lovande, intressant med en spass ren effekt, som verkar i sig fullstndigt icke-neurotoxiskt, tyvrr fr man nog g p coctails fr att f ut ngot ordentligt av den - s t helvete med det dr icke-neurotoxiska. Det man vill t r just magin, med all empati och de vervldigande knslorna av lycka man kan f p MDMA. Jag hoppas att just kombinationen amfetamin + MDAI kan ge det dr.

Funderar p att gra mig sjlv till frskskanin fr den hr, det var faktiskt en klart intressant substans. Om ngon vet en shop s PMa grna! (inte tjack d, det har jag... men MDAI)
Citera
2009-09-24, 20:10
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Jag tror lite p MDAI + en dutt hederligt tjack.

Lste p bluelight att folk tyckta att den exceptionellt hga serotonin-selektiviteten gav ett lite sederande rus, antagligen behvs lite dopamin fr att kicka igng och g p hgvarv.

Samtidigt fanns det sdana som tyckte att Butylon var intressantare, vilket snkte frhoppningarna ordentligt. Knns nd lovande, intressant med en spass ren effekt, som verkar i sig fullstndigt icke-neurotoxiskt, tyvrr fr man nog g p coctails fr att f ut ngot ordentligt av den - s t helvete med det dr icke-neurotoxiska. Det man vill t r just magin, med all empati och de vervldigande knslorna av lycka man kan f p MDMA. Jag hoppas att just kombinationen amfetamin + MDAI kan ge det dr.

Funderar p att gra mig sjlv till frskskanin fr den hr, det var faktiskt en klart intressant substans. Om ngon vet en shop s PMa grna!

mm, +1. Funderar lite i de banorna jag med.
Citera
2009-09-25, 07:14
Medlem
episods avatar
h nej, ni alla, nu har ni allt hoppat i galen tunna!
Allt MDAI som ni fr tag i gr ni bst i att skicka till mig fr skert frvar, s ska jag frvara det i mitt kassavalv tills kemisk analys har skerstllt dess autentitet.
Drefter ska jag i hemlighet mata ut det i allt mer upptitrerade doser till politiker, opionsbildare, affrsmn, poliser, vktare, journalister, advokater, sjukvrdspersonal, media, och er allihopa sklart. Detta kommer orsaka en lngsam positiv mutation av samhllet.
Senast redigerad av episod 2009-09-25 kl. 07:25.
Citera
2009-09-25, 11:13
Medlem
Citat:
h nej, ni alla, nu har ni allt hoppat i galen tunna!
Allt MDAI som ni fr tag i gr ni bst i att skicka till mig fr skert frvar, s ska jag frvara det i mitt kassavalv tills kemisk analys har skerstllt dess autentitet.
Drefter ska jag i hemlighet mata ut det i allt mer upptitrerade doser till politiker, opionsbildare, affrsmn, poliser, vktare, journalister, advokater, sjukvrdspersonal, media, och er allihopa sklart. Detta kommer orsaka en lngsam positiv mutation av samhllet.
Hahah fantastiskt : D

Aftonbladet imorgon:
"HR PLANERAR INTERNET-KNARKARNA ATT MANIPULERA POLITIKERNA MED DDSDROGEN"
Citera
2009-09-25, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Padex
Hahah fantastiskt : D

Aftonbladet imorgon:
"HR PLANERAR INTERNET-KNARKARNA ATT MANIPULERA POLITIKERNA MED DDSDROGEN"

Citera
2009-10-06, 20:46
Medlem
Web shop

Finns det fler n denna som skickar inrikes n? http://mdai.webs.com/
tycker priserna r lite hga. Eller vgar man bestlla frn buythemg(kanske inte billigare direkt frresten) eller den UK-baserad siten som oxo sljer, jag tnker d p problem med tullen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in