Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-03, 20:59
Medlem
Afskums avatar
Trots att det X rutan i översta högra hörnet på videominatyren finns kvar i Premunarationsrutan på startsidan kan jag inte få bort videos utan att först trycka på dem och sedan gå tillbaka. Väldigt jobbigt eftersom det funkade finfint för några veckor sedan

Hjälp?
2010-04-03, 21:01
Medlem
milkmannenknas avatar
Kan bli av med filtret som ser till att jag inte ser vissa länder pga. upphovsrätten i andra länder och blabla. :P?
2010-04-03, 21:42
Medlem
Owers avatar
Hallå, har lite problem! När jag ska kommentera ett klipp så står det Fel,försök igen. Har vart så hela dagen, börjar fan bli irriterad nu.
Någon annan som har samma problem?
2010-04-03, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afskum
Trots att det X rutan i översta högra hörnet på videominatyren finns kvar i Premunarationsrutan på startsidan kan jag inte få bort videos utan att först trycka på dem och sedan gå tillbaka. Väldigt jobbigt eftersom det funkade finfint för några veckor sedan

Hjälp?

använd http://www.youtube.com/index_ajax som ditt youtube bookmark istället, då funkar det att klicka bort videos i prenumerationsrutan
2010-04-03, 22:56
Medlem
Hatar verkligen den nya designen. Kommentatorfältet är nu helt meningslöst, inte för att det var perfekt innan. Men det som VERKLIGEN gör mig förbannad är att greasemonkey scripten slutat funka, framförallt yousable tubefix som var helt svinbra. ARGH!
2010-04-03, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Hatar verkligen den nya designen. Kommentatorfältet är nu helt meningslöst, inte för att det var perfekt innan. Men det som VERKLIGEN gör mig förbannad är att greasemonkey scripten slutat funka, framförallt yousable tubefix som var helt svinbra. ARGH!

Wörd app... YousableTubeFix var fan guld!
2010-04-04, 00:54
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Samma här fan! Jag förstår mig inte på den alls.
Vad är greasemonkey och yousable tubefix?
2010-04-04, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Samma här fan! Jag förstår mig inte på den alls.
Vad är greasemonkey och yousable tubefix?

http://en.wikipedia.org/wiki/Greasemonkey
http://userscripts.org/scripts/show/13333

Man installerar greasemonkey som gör att man kan använda sig av script skrivna för.. greasemonkey. Väldigt hjälpsamt för många webbsidor, finns tusentals skript.

Ett hett tips är att installera greasefire (https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/8352) efter man installerat greasemonkey. Då kan man högerklicka på greasemonkey ikonen i statusfältet och se vilka script som finns skriva för just den webbsidan du befinner dig på.
2010-04-04, 09:36
Medlem
Hejsan!

Skulle behöva ändra åldern på mitt YouTube/Gmail-konto för att komma åt alla filmer. Hur gör jag?
2010-04-04, 15:49
Medlem
multimegas avatar
Oftast ser man ju oftast en bra ide med en ny design, men i detta fallet är det katastrofalt dåligt.
Har haft den i någon vecka nu, och den är verkligen värdelös!. Jag drar mig numer för att slötitta på youtube.
2010-04-04, 16:45
Medlem
netr0pas avatar
Nån som har tid och ork att scripta ett GreaseMonkey-script så vi kan få gamla designen? Eller finns det redan där ute?

Har sökt på userscript.org bland annat men där fanns det tyvärr inga så våra Flashback-experter kanske kan hjälpa oss?
2010-04-04, 20:35
Medlem
The Crashs avatar
Download Helper. Plugin till firefox.

Sedan kan du använda AoA audio extractor för att konvertera .FLV till .mp3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här