2010-03-11, 03:57
Medlem
krijgenics avatar
Ruskigt värdelös ny design. Spelaren verkar rejält buggad dessutom. Våldtar min dator när jag kör i HD-kvalité nu.
2010-03-11, 18:00
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krijgenic
Ruskigt värdelös ny design. Spelaren verkar rejält buggad dessutom. Våldtar min dator när jag kör i HD-kvalité nu.

Man får typ uppdatera 3-10 gånger varje gång man ska se en ny video. O_o
2010-03-11, 18:06
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Man får typ uppdatera 3-10 gånger varje gång man ska se en ny video. O_o

Exakt. Suger rätt hårt. Man kan även lägga märke till att det blir som en linje vid Play/Pause knappen, vettefan vad dom sysslat med.
2010-03-11, 20:17
Medlem
Fattar inte, för ca 4 dagar sen hade jag den "nya designen" sen fick jag tillbaka den gamla designen, men just nu har jag nya IGEN och jag hatar den... vafan håller de på med?
2010-03-11, 22:50
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znorken
Fattar inte, för ca 4 dagar sen hade jag den "nya designen" sen fick jag tillbaka den gamla designen, men just nu har jag nya IGEN och jag hatar den... vafan håller de på med?

Jag tror de håller på att testa nya funktioner. Tyvärr på ett ganska dåligt sätt.
2010-03-13, 22:24
Medlem
MRs avatar
Hur kan man sno andras templates på youtube? Alltså template / layout eller vad det kallas. De dem ha på sin channel, bakgrundsbilden.
2010-03-14, 00:29
Medlem
Nappjucks avatar
Vad fan har de nu hittat på?
Inga ratings överhuvudtaget?
2010-03-15, 20:03
Medlem
Youtube har fixat så att man inte längre kan dra ned låtar genom Youtubedownloader. Någon som vet hur man ska gå tillväga för att göra det nu, finns det några nya tekniker?

Det kanske är lite tidigt att fråga nu då det bara gått ca. 1 vecka sedan dom blockerade det här men vore tacksam om någon skrev ett litet inlägg så fort det kommer något nytt sätt. OM det kommer.
Senast redigerad av Flummox 2010-03-15 kl. 20:06.
2010-03-15, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flummox
Youtube har fixat så att man inte längre kan dra ned låtar genom Youtubedownloader. Någon som vet hur man ska gå tillväga för att göra det nu, finns det några nya tekniker?

Det kanske är lite tidigt att fråga nu då det bara gått ca. 1 vecka sedan dom blockerade det här men vore tacksam om någon skrev ett litet inlägg så fort det kommer något nytt sätt. OM det kommer.

Jag använder mig av "Any DVD Converter Professional"
Sök på "The Pirate Bay" lr liknande & fixa med crack..funkar skit bra att dra hem från utube med det
2010-03-15, 20:46
Medlem
LasseLarssons avatar
Varför kan jag inte se på videos från Armadamusic? Spelaren blir grå, det spelar ingen roll hur länge den får buffra. Inget händer, det har varit så ett par dagar nu.

http://pici.se/pictures/yVHuWlrBo.jpg
2010-03-15, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flummox

Om du kör med Firefox som webläsare så kan du använda ett bra tillägg som heter: Easy YouTube Video Downloader https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/10137
2010-03-15, 21:54
Medlem
AdrianUnlimiteds avatar
Internet download manager fungerar utmärkt =)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in