2010-12-19, 18:43
Medlem
Saken är den att jag laddar upp sjukt många klipp - runt 150 per gång. De ska vara publika (inte möjligt att manuellt sitta och ändra alla) men jag vill helt enkelt inte ha några prenumeranter. Thats it. Jag raderade som sagt runt 10-15 st idag men fick genast tre nya och dem kan jag inte radera på samma sätt.
2010-12-20, 08:07
Medlem
Bertil85s avatar
Youtube låtar "hackar",bryts eller något liknande ord.

Är det bara för mig eller hackar låtarna för er också?
Kommer inte på ett bättre ord men skiten gör det ju omöjligt att lyssna på låtarna.
Det är som att det tar stop en millisekund för att sedan fortsätta igen.

Någon som märkt samma problem?
2010-12-20, 08:36
Medlem
Madsss avatar
Det är nog bara du=( upplever inte problemen du beskriver med youtube
2010-12-20, 10:32
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madss
Det är nog bara du=( upplever inte problemen du beskriver med youtube

Okej tack för svaret då återstår det bara för mig att kolla var det är fel.
2010-12-21, 19:20
Medlem
Av någon anledning går det otroligt segt att buffra Youtube-videor, har varit så cirka en vecka. Kvittar vad jag kollar på och det går segt oavsett vilken upplösning jag väljer. Ibland börjar den inte ens buffra utan står still i 2-3 minuter innan den börjar ladda klippet. Har Telia Fiberlan och får 90/25 mbit enligt både Bredbandskollen och Speedtest så det kan ju knappast ha med det att göra. Någon som har en aning om varför det går så segt?
2010-12-22, 01:15
Medlem
crillecrilles avatar
Hur kommer det sig att vissa användare har så extremt mycket mer bandbredd att tillgå än andra? Jag och ALLA som läser detta vet hur jävla segt det är i perioder på vissa mindre använda videos. Ett exempel är thelonelyisland som har många miljoner views på sina 1080p-videos, det funkar helt perfekt och kvaliteten är exceptionell jämfört med medelmåttan. Finns det sätt att betala för bandbredd på YT eller vad är grejen? Självklart förstår jag att dom mest sedda får mer automatiskt men det känns ändå som att det är jävla snedvridet.
2010-12-22, 20:57
Medlem
Brakkans avatar
En basic-fråga (jag orkar inte leta igenom 100 sidor).

Jag har spelat in en tv-snutt på DVD-spelaren som jag tänker försöka lägga upp på Youtube. Hur gör man?

Ska jag koppla ihop DVD:n med datorn, eller ska jag spara tv-snutten på en DVD-skiva och föra över den till datorn och öppna den i något nytt program...?

Många frågor - inga svar.
2010-12-22, 21:54
Bannlyst
Tjo!

Nån som har nån info om när youtube tänker förbättra tex video kvalitén/ andra uppdateringar så att det blir bättre bild. Tex ta bort 360 och bara spela 720 borde dom göra.

Sen undrar jag med om man kan se vilka som prenumererar på ens konto/ vilka som favorit/gillat ens klipp.
2010-12-24, 12:32
Medlem
alroberts avatar
jag har en fråga, jag laddade upp ett klipp för typ ett år se som jag inte har kvar på datorn i längre.
men det klippet togs bort eftersom att man inte kunde ha så långa klipp då, men nu kan man det efter dom ändra.

jag gick in på mitt acc och skulle kolla men det gick inte för at det stod att det var borttaget för det var för långt, men jag kan kolla på det när jag kollar youtube med min iphone.
så klippet måste ju finnas kvar på deras servrar nånstans, men hur gör jag för att åter lägga upp klippet på youtube?
2010-12-25, 13:27
Medlem
brianmolkos avatar
var tusan är kommentarerna ?
2010-12-25, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
var tusan är kommentarerna ?

Försvunnit? Här finns dom iaf.
2010-12-25, 16:08
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkZimple
Försvunnit? Här finns dom iaf.

på youtube ? hur ställer man in det de är bara borta sen är de där sakerna som visade vad man tittat på och varför de väljer ut klippet till en också borta.. varför var det så stora problem med et, behöver ju inte kolla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in